påvirke for nuværende spejl

C

clarkkent

Guest
hai, jeg nu står over for et problem på påvirke MOS i mætning region. kan nogen hjælpe mig med det? Problemet er, når jeg bias den NM1 i mætning region vil PM4 falde tilbage til lineære region. Og også den anden vej rundt ... tak ...

hai, jeg er nu over et problem på påvirke MOS i mætning region. kan nogen hjælpe mig med det? Problemet er, når jeg bias den NM1 i mætning region vil PM4 falde tilbage til lineære region. Og også den anden vej rundt ... tak ...
PM4 synes i mætning. NM1 synes på kanten af mætning (137> 120 mV). måske bare en justering af W / L ratio er nødvendig.

PM4 synes i mætning. NM1 synes på kanten af mætning (137> 120 mV). måske bare en justering af W / L ratio er nødvendig.
Thnx. men problemet er nu, når jeg ændrer w og l forholdet mellem de PM4 og NM1, at VDS lør både vil stige også. Hvad jeg vil gøre, er at mindske den femte af PM4. Er der nogen måde at gøre det?

Thnx. men problemet er nu, når jeg ændrer w og l forholdet mellem de PM4 og NM1, at VDS lør både vil stige også. Hvad jeg vil gøre, er at mindske den femte af PM4. Er der nogen måde at gøre det?
For at mindske PM4 femte forbindelse sin krop til sin kilde for at fjerne kroppen virkning.

Du kan prøve at indsætte en seriemodstand fra kilden side af hver N MOS. Det ville være nyttigt.

thnx ... det var min fejl .. faktisk jeg burde bias m4 til lineære region og M5 til subthreshold region. overalt. thnx ya.

Der er ingen m5 i diagrammet ... men det er godt at vide, at du fik det til at virke. Må jeg spørge, hvor du fandt denne topologi?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back