påvirke netværk for internt Matched Power RF

F

fodaftryk

Guest
Hvordan man designer påvirke kredsløb til Gate_source (Vgs)?kan nogen give mig en hånd eller eksempel? Jeg mener, hvordan man overveje værdien af Vgs!

Af DC opsporing, kan du få Vds til din forstærker.Du kan spore VI kurven enten ved hjælp af simulator eller nogle GRIB kontrolleret magt subpply.Vgs bestemmes af klassen af driften af amplifeir og / eller maksimum id'er.

boy skrev:

Af DC opsporing, kan du få Vds til din forstærker.
Du kan spore VI kurven enten ved hjælp af simulator eller nogle GRIB kontrolleret magt subpply.
Vgs bestemmes af klassen af driften af amplifeir og / eller maksimum id'er.

Hvis du har en FET-model, (en god model) youcan brug ADS at gøre DC sporing.hvis du ikke har, du har brug for to strømforsyning, ampmeters og votlmeters.(alle med LabVIEW interface eller noget, som du kan bruge computer kontrol).Tilslut en DC forsyning til Tor og en DC forsyning til at dræne med en ampmeter.Så er du meget Vgs på DC Gate udbud og varierer Vds på DC-Drain Supply, plotte VI helbrede.Hvis du bruger LabVIEW, kan du automatisere denne proces, og se en flot VI kurve i din computer.

Tak en masse, men jeg havn't meget erfaring.Jeg er nødt til at designe en PA af C-, og jeg forsøger at bruge Power GaAs IMFETs, men jeg ved ikke, hvordan man overveje porten bias Vgs. (Det VDD er givet i databladet)
Kan du give mig et eksempel for dette?
best regards!

Se diagram
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back