P * otel autorouter spørgsmål

M

mikasi

Guest
Dette vil sandsynligvis forsvarlig dumt, men jeg vil gerne vide, hvis der er muligt at bruge andre eksterne professionelle autorouter i P * otel!?!

Som autorouter vil du anbefale?mikasi

Men hvis du foretager ændringer, mens du arbejder i spektrene så kan du ikke importere tilbage til P * otel korrekt.Jeg kan huske den slags problemer, da jeg var lærer om autorouting kapaciteter begge programmer par måneder siden!

Hvad er de vigtigste fordele ved at bruge spec.ctra end at bruge pr0tel's autorouter?

Først efter min mening, hvis du designe med simple kredsløb, dets bedre at gøre det uden autorouter.Da enhver god autorouter kræver en masse definitioner.Så for en enkel PCB, det ser ud til, at du spilder din tid.

Hvis du har planer om at trække en flerlaget PCB med strenge regler, så autorouter ansøgninger bør være den bedste og hurtigste valg.

Så vidt jeg ved, spec.tra er en meget talentfuld program (sandsynligvis en af de bedste) der kan autoroute meget komplekse PCB.Hvis P * otel kan ikke løse en PCB, spec.ra kan se på en anden måde og kan løse.Fordi det er kun designet til autorouting for forskellige operativsystemer.

Jeg foretrækker P * ro * tel autorouter fordi det er integreret i programmet, og i stand til at gøre en masse, hvis du kan korrekt definere reglerne ...Kan jeg ikke brug for sådanne komplekse PCB.

Bus Master skrev:

Hvad er de vigtigste fordele ved at bruge spec.ctra end at bruge pr0tel's autorouter?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back