p * r * o * t * e * l problem!

S

Santiago

Guest
hej,
Jeg begynder med p * r * o * t * e * l DXP 2004, hvordan kan jeg sætte min standard spor størrelse til 1mm?
Jeg prøvede: Design>> Regler>> Routing>> Bredde, men ingen succes.

bye ...

Hvis jeg husker rigtigt, du er faldet ret linje, men du skal gøre din min track størrelse 0.5 (sige) og ønskede størrelse 1mm og Maksimal 1mm, men hvis du har brug for større størrelse sporet end som så sæt den til, hvad der nogensinde du vil , men hvis du ændrer spor størrelse i designet er det måske ikke vende tilbage til 1mm, hvordan nogensinde, hvis du ønsker at bruge 1mm over hele PCB, bortset fra de elektriske ledninger, så kan du tilføje regler, således at al din magt fly er indstillet større, du kan tilføje så amny regler, som du ønsker

håber, der hjælper yoou en smule bedre

wizpic

Thanx wizpic,
Jeg kan stadig ikke få det til at virke, dette pic er fra standard menuen:
men når jeg tegner et spor er det 0.254mm.Hvordan kan jeg ændre det én gang?.ikke at trække sporene derefter at skifte til 1mm én efter én.
Hilsen,
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

hej,
U kan prøve følgende.

1.Gå til værktøjer, så Designn regler.
2.I Design Regler Dobbeltklik på sporvidde regel.
3.Derefter ændre mønje sporvidde til 0.2mm (eller nogle minimu værdier) og foretrak sporvidde til 1mm og maksimalt til en værdi større end den minimun.Jeg tror, det vil arbejde ..Hilsen,
Siva ..

Først gå til Funktioner> Indstillinger> PCB Editor> Standard.Bemærk at der er et afkrydsningsfelt under "Indstillinger", der siger Faste - det felt betyder, at uanset hvad der er fastsat for den primitive (såsom et spor) vil ikke ændre sig fra standardværdien.Jeg anbefaler, at du sørge for, at feltet ikke er markeret.

Nu kan de spore størrelse fastsættes ved at trykke 'tab', når du begynder at sætte spor, og derefter indtaste det spor, du ønsker i den efterfølgende dialogboks.Denne standard vil forblive medmindre du ændrer det igen manuelt, eller du er en regel, der tilsidesætter standard.

Den regel, at folk fortæller dig i svar ovenfor, er at sætte Den Demokratiske Republik Congo og impedans drevet regel beløbsgrænser og minimumsbeløb.Det vil faktisk ikke ændre bredden, medmindre en anden regel kræver det.

At ændre bredden af spor allerede er placeret.Du skal bruge "Find lignende genstande", og angiver det samme objekt (spor), samme nuværende bredde, samme lag osv. Når først de er blevet udvalgt af "FSO 'du ville bruge printet Inspector panel til at ændre bredden af alle de valgte musiknumre til hvad du ønsker.

Santiago skrev:

hej,

Jeg begynder med p * r * o * t * e * l DXP 2004, hvordan kan jeg sætte min standard spor størrelse til 1mm?

Jeg prøvede: Design>> Regler>> Routing>> Bredde, men ingen succes.bye ...

hvorfor ikke op laod det til rapidshare eller en anden filshare palces der er masser omkring rapidshare er en god

wizpic

wizpic skrev:

hvorfor ikke op laod det til rapidshare eller en anden filshare palces der er masser omkring rapidshare er en godwizpic

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back