parabolantenner antenne simulation

F

ferdows

Guest
Hej jeg vil gerne vide, hvordan jeg kan simulere en parabolantenner antenne i HFSS eller FEKO?

hej ferdows hvis du ønsker simulere parabol-antenne i råd, du i øjeblikket metode nemlig feko. hvis din hukommelse er utilstrækkelig, kan du ændre opløsningen metode på feko. MLFMM eller PO (Fysisk optik), hvis du bruger CST du kan simulere med integreret ligning metoden i HFSS måske krævede mere hukommelse end andre: D hvis du bruger FEKO jeg kan sende dig parabol antenne simulation feko fil det vil blive simuleret af mig: D

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 14:53 ---------- Forrige post var på 14:48 ---- ------</span></span>
Og antennen du vil designe først sammensætte en paraboloiden forme den har fokus og blænde f / D skal være mellem 0,6-3 at levere blænde effektivitet høj bruge hornet antenne for at fodre paraboloiden. hornet fase centrum og fokus paraboloiden bør krydsfelt.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 15:04 ---------- Forrige post var på 14:53 ----------</span></span>
Men hvis du ønsker cosekant kvadreret parabol antenne, skal du give indsats for komponere 3D geometri parabol

hej jeg vedlagt parabol antennen modelleret i feko bu ikke havde simuleret til simulering af parabolantenne har brug for omkring to dage: D så jeg vil sende dig simulaton resultatet af parabol med metode øjeblik efter 2 dage: D 3 filer er i rar fil. parabol oprettet med metoden for øjeblikket med særlige fysiske optik metode og med hurtige multipol metode du simulere og se forskellen mellem disse metoder ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back