Parallel TA7288P: får højere strøm til bro

T

tocal09

Guest
Jeg spurgte om dette i Elementær Electronic spørgsmål, men ingen svar mig.
Kan du hjælpe mig

-------------------------------------------------- ------------------------------

Min bror fortalte mig, at hvis jeg vil øge de nuværende for min motor driver -> Jeg kan blot tilslutte 2 eller derover for highr nuværende. Er det rigtigt?
Her har jeg 298, LMD18201, TA7288P.prisen er ~ 5 $ 4 $; 0,6 $. Så jeg vil bruge TA7288P til billigere projekt.Ved siden af at 298 er dobbelt bro 2A, men har ikke fået diode, LMD18201 har interne diode, men kun bro 3A, TA7288P er tre halv bro 1A og har interne diode.

Personligt er jeg altid tale imod sideløbende med anordninger, som ikke på samme dør, med undtagelse af MOSFETs.Parallelt to TA7288 kan arbejde, fordi de synes at have den nuværende begrænsning.

Men mit råd er at købe tilstrækkelig chauffører, der ikke parallelle to med lavere rating.
Hvad er den aktuelle, at du har brug for?

Jeg har brug for IC føreren har udgangsstrøm om 2A per kanal, men det er bedre hvis 3A

De 298 kan køre 3A motorer, men den nuværende grænse skal gennemføres eksternt.Det har ikke dioder, enten.

Du ved, fordi mine penge ikke er meget, så jeg vil reducere omkostningerne.-> Jeg vil stadig bruge Ta7288P i type parallelt.Nu vil jeg bruge 298 også. Kan jeg få prøven IC fra ST

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back