Parallel trådbunden FSS - Parameter S

J

JuanjoSF

Guest
Hej alle,

Jeg har læst forskellige stillinger om, hvordan du opretter FSS i HFSS.Jeg har fulgt de forskellige trin (1 .- Opret enhed celle, 2 .- Definer PML, 3 .- Definer Master / Slave Boundaries).Hvilken slags excitations skal jeg definere og hvor der med henblik på at få S-parameter af strukturen i en frekvens fej.

Jeg har læst om Incident Wave, men hvis jeg definere det, for eksempel på toppen af luft-box med k =- z, jeg ikke kan finde i resultaterne mulighed for at plot S-parametre.

På den anden side skal jeg definere enhver slags maske eller
er det allerede har gjort som standard?

Thanks in advance!

PD: Please, Vedlagt et billede af mit design samt design i HFSS
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hændelse bølge ist korrekt.
I egenskaberne for PML i den øvre ende er du nødt til at kontrollere "Avancerede indstillinger" og "Reference for FSS".Dette er så Port1.De øvrige PML, under overfladen, er derefter automatisk Port2.

Hej,

Tak for hjælpen, men jeg kan ikke finde "Avanceret indstilling" for PML.Jeg bruger HFSS v9 og alle relaterede til PML, at jeg var i stand til at finde, er vist på vedlagte billede.

Hvis du ved, hvordan kan jeg få adgang til denne mulighed, så lad mig det vide

En stor tak

Først skal du tildele den periodiske grænser.Derefter er funktionen aktiveret.
På bunden af den første side af PML-guiden check "Hændelse Wave" og "Reference for FSS".
Du kan også bruge stråling grænseforholdene, Thats sædvanligvis hurtigere og resultaterne med normale forekomst er de samme.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back