patch antenne og overfladestrøm

E

elm

Guest
Hej! Jeg forsøgte at simulere en patch antenne ved hjælp af FDTD. Denne patch er fodret af en mikrostrip linje. Generelt er det fungerer fint. men der er én uønsket virkning: de strømme flyder langs resonant længde på plasteret ikke er af samme størrelse langs bredden af ​​plasteret. der er en stærk og pludselig stigning ud mod kanterne. bredden af ​​plaster eller frekvensen ikke har nogen indflydelse på denne stigning. Er der nogen vide, hvad der kan være problemet? Tak for din hjælp elm

Hvis jeg forstår ur spørgsmål korrekt dens sande. Strømninger i patch antenne er forskellige i patch retninger, og strålingen er faktisk på grund af dette. I den ene side de strømninger der er i samme retning og andre størrelse varierer oppoiste at lappe størrelse. dermed fører til genlyd på bestemt frekvens. Kraus og Milligen er gode for dig at få et kig

fi forstå ur spørgsmål korrekt dens sande. Strømninger i patch antenne er forskellige i patch retninger, og strålingen er faktisk på grund af dette. I den ene side de strømninger der er i samme retning og andre størrelse varierer oppoiste at lappe størrelse. dermed fører til genlyd på bestemt frekvens. Kraus og Milligen er gode for dig at have et kig tak for dit svar, men unfortunateley jeg ikke få det. Lad os definere directions.the resonant længden L = lambda / 2 er i x-retningen, bredden W i y-retningen. så strømme flyder i x-retningen som forventet: maksimale strøm i centrum x = L / 2 og minimum strøm ved kanten x = 0 og x = L. Hvad jeg taler om, er det faktum, at den nuværende i x-retningen på y = 0 og y = W er meget større end én ad y = W / 2. men alle af dem flyder i samme retning. som strømninger har du talt om?

Den stråling af patch antenne skyldes sløring felter fra transmission line model. Den nuværende varierer i bredden afhængig af patch type. Som et eksempel equvanlent strømninger i firkantede patch i diagram varierer sinθ og oppoiste i anden retning. Dette felt varierer også afhængigt af typen af ​​resonante mode, som afhænger af antennens størrelse, underlag heignt osv. jeg Som et eksempel kan du se følgende diagram fra Milligen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back