PBC konform silicium belægning

R

renr12

Guest
Hej alle, er der flere konform belægning typer, men jeg besluttede at bruge silicium belægning til printkort, der nogen der kan rådgive mig, hvis følgende metoder (børste belægning, dyppe, spray coating) kan udføre manuelt? takker jer alle ren:)

Hej Ren, kan De silikone belægning være, men på i enhver metode. Det vil være vigtigt, at du rengør bord først for at fjerne eventuelle forureninger. Du kan bruge alkohol (bedst at bruge 94% eller derover, men 91 vil fungere OK, hvis det er alt hvad du har) og en børste til at gøre dette. Før du pels, sørg for PCB er tør. Hvis der er nogle områder, som du har brug for at maskere, kan du bruge elektrisk tape eller peelable afmaskning væske. Det vil være vigtigt, at materialet er hærdet pr fremstiller specifikationer. RTV silikone behøver ikke at blive helbredt med varme, selv om varme vil fremskynde det. For små programmer kan du nemt børste det på. Hvis du vil sprøjte ved hjælp af en Wagner-eller luftkompressor du måske nødt til at tynde silikone og bruge en pistol med en større sprøjtedyse (2mm eller højere). Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at give mig et opkald @ 704-216-2430. Don

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back