R
rajo
Guest
Hej! RF er egentlig ikke mit område od ekspertise, men jeg håbede til ansigt ikke så mange problemer. Jeg er at designe en 433MHz kortrækkende radio link, og jeg vil gerne ansætte en integreret PCB antenne. Jeg fandt et par generelle application notes på nettet, men jeg don ikke vide, hvordan du kan afgøre dimensioner for en given antenne gevinst og mønster. Jeg har ikke set den nogen steder. Ja, jeg ved det er blot et løseligt skøn, men jeg stadig har brug for nogle retningslinjer, et sted at starte, og en retning for at ændre tingene, hvis noget går dårligt. Jeg vil gerne specificallu ansætte en struktur, så jeg at blive kaldt et loop antenne, hvor alle komponenter er i midten af printet, antenne lave en kant omkring det. Men, nej beregninger jeg fandt ... Kunne nogen punkt mig til en passende håndbog eller design guide? Jeg tjekkede de fleste af de relaterede indlæg på forummet. Enten er jeg gået glip af noget, eller der er ikke, hvad jeg virkelig har brug for Mange hjælper i forvejen [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 15 minutter: [/color] [/size] Jeg har lige set, at jeg på en måde glip af forummet. Er det muligt for en administrator til at flytte Topis passende, antenne, forum? Uden en shitlisting, håber jeg