PCB Design software Layout Plus eller DXP?

K

kashimonga

Guest
Hej, Witch af disse software er bedre til at designe en 2-lags PCB: 1) Cadance Layout Plus 10,0 eller 2) Altium DXP 2004

Layou Plus er beter. Du kan routing på 2 lags manuelt eller auto-matisk. Layou have forskellige "automatisk routing strategi". Strategien gemmes i: Lauou Plus / Data /***. SF Layou har meget højtydende autoruter (Spectra). Paul.

Tak, men jeg hvilke af dem vi kan designe en un-metalliseret 2 lags bord? i mange produkter, hvis vi bruger metalliseret 2 lag bord, vil printet omkostninger være meget højere, end hvis vi bruger unmetalized en og bruge modstand puder i stedet for Vias.

Jeg bruger OrCAD-layout, men Protel er meget kraftfuld i PCB design. og palle med frit spor og hulstørrelse er meget bedre. hvis du ikke starte jeg fylde bruge Protel DXP.

Du vil gerne Protel det er det bedste program for PCB design. Jeg elsker det og prøvede masser og fundet Protel den bedste indtil videre er det fik en lidt stejl indlæringskurve, men virkelig nemt at bruge, når youo forstået det prøv det du kan lide det wizpic

[Quote = kashimonga] Hej, heks af disse software er bedre til at designe en 2-lags PCB: 1) Cadance Layout Plus 10,0 eller 2) @ ltium DXP 2004 [/quote] bruge @ ltium DXP 2004 til design mindre end 6 lag PCB og brug Cadance Layout Plus 10,0 til at designe mere end 6 lag PCB og høj hastighed PCB

[quote = kashimonga] Hej, bruge @ ltium DXP 2004 til design mindre end 6 lag PCB og bruge Cadance Layout Plus 10,0 til at designe mere end 6 lag PCB og høj hastighed PCB
Hvorfor? Forklar venligst.

Jeg bruger Protel DXP. Jeg tror, denne software er godt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back