PCB fra hfss

B

boss492

Guest
Hej,

Jeg har et design under hfss og jeg vil gerne have en PCB (layout), vil jeg gerne eksportere den til Gerber format, men jeg kan ikke finde dette format i hfss kan nogen hjælpe mig please???Tak,

ja, det
er muligt at skabe Gerber data ud af hfss.det slags tricky, men muligt.hvor mange lag er din PCB?

Kun substratet lag og i toppen ansigt programrettelsen, i bunden ansigt jordplanet

Hfss kan eksportere en DXF fil.Når du har det, du har brug for et CAM editor, eller andre PCB software, der kan importere DXF og eksportere Gerber filer.

Uden at vide, hvilken software du har til din rådighed,
er det vanskeligt at give detaljerede anvisninger.

Hvis du kan få dxf fil, og du ikke kan finde software på din placering til at konvertere det til Gerber, jeg
vil være villig til at give dig en hånd.Bare zip eller rar filen og PM det til mig.Jeg
vil tage et kig og få Gerbers tilbage til dig inden for en dags tid.

Når du har Gerbers, kan du se dem med en af flere gratis Gerber seerne til at bekræfte de er, hvad du ønsker / behov.

Dette er min fil DXF
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Jeg vil få brug for nogle desription af, hvad din patch udseende.

Når jeg importere dine DXF, alle jeg se for begge lag er den enkelt linje oversigt viser i vedlagte billede.Dimensioneringen er 3.9370mm x 3.5433mm.

Du
er nødt til at vise mig et billede af det færdige objekt, eller beskrive det, så jeg kan udfylde den skitserer hensigtsmæssigt fra din DXF filer.Der
er for lidt information i DXF filer du har opgivet at gøre en række Gerbers til at fremstille et plaster.

Jeg får også det samme resultat, og det er mit problem, hvis du ønsker, kan jeg sende dig det hfss projekt kan være der er nogle problemer i forbindelse med omlægning til DXF fil???

Tak for din hjælp,

Så snart jeg får en chance, jeg
vil tage et kig på din oprindelige fil.Jeg tror, at DXF skitsere er sandsynligvis korrekt, men uden mere info jeg kan ikke finde ud af, hvad de ekstra rektangel i bunden formodes at være.

ok tak for din hjælp blot et plaster på toppen og med en reduceret stelplade, jeg venter på dit svar,

Har god tid,

boss492 wrote:

ok tak for din hjælp blot et plaster på toppen og med en reduceret stelplade, jeg venter på dit svar.

Ok tak for din hjælp, ingen problem, jeg vente og hvis du vil have en løsning, så glem ikke at skrive til mig.

Har dejlig dag,

Hej,

Du er altid besat????Du må du har en løsning?Jeg har brug for din hjælper hvis du kan.

Tak,

Din Gerber filer er vedlagt.Jeg foreslår, at du få en gratis Gerber seeren såsom Pentalogix, og kontrollere dem - http://www.pentalogix.com/Products/ViewMate/register.cfm.

I en gennemgang af din HFSS filer, kan jeg ikke se nogen fysisk forskel mellem de to filer, du har indsendt (Patch_carre_typon0.hfss, og Patch_carre_typon1.hfss), så jeg lavede kun ét sæt Gerber filer.

Det problem du havde med DXF output skyldes oversættelsen fra en 3D-model til en 2D DXF tegning.Du er nødt til at indstille Z = 0 for alle objekter i orden for dem at dukke op i DXF fil.Det andet spørgsmål er skalaen - HFSS udgange inches for DXF, uanset hvad du bruger til din model.

Ligesom en mundtlig kontrol af, hvad din model udseende - det
er en 60x60mm plaster på toppen af en 1,6
mm FR4 bord, med en 2.1x30mm spor fra kanten af brættet til plaster.Der er en 50x26 depotplaster af GND kobber på den nederste side af bord ved kanten.Kobberindholdet vaegtangivelse 1oz (35um) alle lag.Jeg indgår en PDF viser den sammensatte af de 3 Gerber lag (top, bund, og dimensioner / skitse).

At besvare det uhøfligt spørgsmål du indsendt ovenfor - Jeg har et job, jeg har en familie, jeg har medicinske problemer, og jeg havde et alvorligt beskadiget computer jeg var nødt til at genopbygge, før jeg gjorde noget med HFSS.Deres behov er mindre vigtigt for mig end alle de ovennævnte.Hvis du
er uhøfligt at mig igen, skal jeg fortælle dig at pakke sand, næste gang du har brug for hjælp.Jeg holdt dig orienteret om forsinkelserne.

- House_Cat

Hi House_cat,
Jeg er meget ked af for sidste gang, jeg ville ikke være uhøflig Jeg er ked af et andet tidspunkt, bedes I søgte i det forum, hvor kan jeg eksportere fra hfss at Gerber seeren, men mit problem stadig med layout format.Jeg får det layout, men kun et udkast (omkreds) Jeg vil gerne vide, hvordan kan jeg udfylde denne tomme overflade??

Tak,

Venlig hilsen,

Du er nødt til at tromle de HFSS 3D-objekter ved at sætte deres højder til nul,
og derefter eksportere DXF-fil for at vise 2D konturerne af overfladerne.Du kan derefter importere DXF i en Gerber Edtior eller en PCB Layout-program, og bruge den skitserede pour solid kobber polygoner.Når du har det, du eksporterer til Gerber filer fra Gerber eller PCB Editor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back