PCB freeware?

L

Learner

Guest
Hej, Jeg leder efter en gratis ware, der tillader mig at konstruere den skematiske og importere netlist til PCB layout for track routing, behøver jeg ikke mere end 2 lag. Men jeg vil gerne være i stand til at tildele / ændre pinkode for at tilpasse en opamp, hvis de ikke har særlige OP AMP i deres bibliotek. Er der nogen kender en freeware, som kan gøre dette eller ethvert program, der har denne funktion? Nogen forslag? Tak på forhånd!

Hej, Ja, jeg har dette program og stadig jeg bruger det, men det gør ikke, hvad jeg skal gøre f.eks. skabe skematisk og trasfer den netlist for PCB routing. Også, at programmet er ustabil på 98 ting går sjovt efter 40mins -1 time af brug f.eks. del af kredsløbet vises ikke korrekt osv. ... derfor er du nødt til at gemme regelmæssigt, hvis det gør crash.

Jeg taler ikke engelsk som min vigtigste sprog, så jeg forstår ikke dit spørgsmål meget godt. Hvilken funktionalitet skal du bruge? For eksempel ... hvad du ellers har brug for at expresspcb ikke har?

Tak for linket og forslaget, jeg endnu ikke har prøvet dette program, men vil gøre for at se, om det gør hvad jeg har brug for. Blot for at præcisere igen om funktionen jeg glæder mig til, jeg har nogle op-amps, som er skræddersyet fra Toshiba til bilradio og jeg glæder mig til at bruge disse i mit kredsløb. Da disse op-amps ikke er standard dem, jeg var bange for, at jeg ikke kan finde dem i den del bibliotek af programmet til at drage de skematiske, så jeg vil være nødvendigt at specificere benene på op amp at matche OP AMP jeg har. Jeg vil tjekke af programmet for at se om det giver mig mulighed for at tilpasse en OP AMP og specificere dens ben, tak igen gutter!

Måske Cadstar Express på cadstarworld.com kan gøre det for dig?

Hvis ur pin count er mindre end 100. u kan bruge en af eval EDA værktøjer til at gøre ur job. andre kloge prøve nogle lowend værktøjer

Har du prøvet pcb123, det er en meget brugervenlig program, der kan gøre hvad du vil nemt.

Cadstar Express har en 300-pin eller 50 komponent pin count & er fuldt udstyret på anden måde, herunder routeren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back