PCB plating tykkelse

J

jayleung

Guest
Hej, jeg har et generelt spørgsmål om PCB-fabrikant. Fab-Huset fortalte mig, at når jeg bruger 1/2OZ kobberfolie (0,7 mil) på eksterne lag, efter plating ekstra kobber til PTH, det går til ca 2.2mil. Er det sandt? Hvad er minimumskravene forkobring tykkelse? Er det afhænger af PTH kobber tykkelsen? Thanks.

Når vi bestiller PCB, den standard vi bruger, er 0.5oz eksterne kobber belagt op til 1,0 unser kobber minimum. Dette synes at være fint for de fleste applikationer. Hvis du presser store strømme rundt, kan du ønsker at øge det færdige kobber tykkelse. Jeg har aldrig spørger, hvad deres minimale forkobring er. Jeg formoder, at de kunne skjule alle spor, før plating den thru-huller. Dette ville depositum kobber på hullerne, men efterlader overfladen spor den oprindelige tykkelse. Jeg sikker på en ekstra omkostning ville blive inddraget. Jeg synes, at det er bedst at bare fortælle dem, hvad det færdige produkt formodes at være lide, og lad dem bestemme den bedste metode til, hvordan man kommer derhen. Spec minimum og maksimum kobber tykkelsen af den ydre lag og lad dem bekymre sig om de processer, der er nødvendig for at nå det. Det samme gælder for impedans. Vi opgav at spec passende dielektrika og spore bredder. Før du starter konstruktion, anmode vi en stackup fra printet Fab butikken for impedances og lag, vi ønsker. Så vi bare design til det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back