PCI express

http://en.wikipedia.org/wiki/PCI_ExpressCitat:

Den første generation af PCIe overfører data med en 2,5 GT / s (gigatransfer per sekund) signaling sats per bane.
PCI Special Interest Group (branchens organisation, der vedligeholder og udvikler de forskellige PCI-standarder) for nylig meddelt, PCIe version 2.0, som øger signaling sats på 5 GT / s per bane

Hej,
Kindly se den vedhæftede fil, kan vil klare din tvivl om PCIe.

Hvis du har brug for mere detaljeret, så tøv ikke med at kontakte mig.

hilsen,

N. Muralidhara
MSRS, CRL-BEL
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hi Ranga,

Læs venligst vedhæftede fil.Dens fra Intel selv.I modsætning til PCI, PCI2.2, PCI-X PCI-Express er baseret på LVDS teknologi.Dens en skalerbar bus.En grundlæggende PCI-e link vil have 2 LVDS links, et til Tx og en anden Rx.Det bruger indlejrede stueur teknik.Pr dette dokument maksimale opnåelige hastighed der kan opnås er 2,5 Giga Overførsel / sekund / retning.Dette er for en link.Du kan øge bussen bredde.Derfor PCI-e er nævnt med vilkårene x1, x2, x4, x8, x12, x16, x32.Det betyder intet.af vognbaner i bussen til stede på et system.Mere de baner mere båndbredde.

Den vigtigste ting at bemærke er, i modsætning til andre PCI-standarder, dette er ikke bagudkompatibel både elektrisk og mekanisk.Selv om det kaldes så, fordi programmør eller en BIOS Writer eller en driver forfatter behøver ikke at gøre nogen noget særligt for at bruge denne bus.De kan bare følge de teknikker, der gælder for den gamle PCI-komponenter.Denne standard er defineret af PCI-SIG.Derfor er der bagudkompatibilitet i form af software, dvs hverken BIOS eller Processor konstaterer eller forstand disse forskelle.Jeg gætter på, at PCI-e chipsæt kan være ved hjælp af lignende Interrupts, hukommelse kortlægning og ting både som dets gamle counter del PCI, PCI2.2 eller PCI-X.

For mere klarhed og information kan du læse den vedhæftede fil.

srinivasan_b1 (at) yahoo.co.in

Thanks & Regards,
Srinivasan
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hej

Kunne nogen sende mig den PCIexpress generation 2,0 Mindshare bog.Dette er meget nyttigt for mig ..Venligst oplyse noget om PCIexpress Mindshare Genration 2 [PCIe udvikling].

Thanks in advance,
Rakeshrupan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back