pdf til PCB

H

hmdtop

Guest
hej jeg vil konvertere PDF-fil til DDB (P * otel) plaese hjælpe mig, hvis du kan

Er du taler om en PDIF fil fra PCAD eller puder, eller mener du et PDF-dokument fil?PCAD PDIF filer har et PDF-forlængelse, men de er helt forskellige fra et PDF-dokument.

Hvis du mener, du vil konvertere en dokumentfil en P * otel fil,
er der ingen direkte måde at gøre det.Det er muligt at konvertere PDF til en DXF fil og derefter importere DXF til P * otel.Men du vil ikke have noget, men en skitse - ingen af de indgående data, net, hul størrelser osv., vil være til rådighed.

Hvis du taler om PDIF fil fra PCAD, jeg kan hjælpe dig med det.Den PDIF er nødt til først at blive konverteret til en PCAD ASCII fil, så den kan importeres til AD6, og derfra kan det blive gemt til Protel95 DDB format.Hvis du zip op din fil og PM det til mig, jeg
vil være glad for at prøve at konvertere det for dig.

House_Cat wrote:

Er du taler om en PDIF fil fra PCAD eller puder, eller mener du et PDF-dokument fil?
PCAD PDIF filer har et PDF-forlængelse, men de er helt forskellige fra et PDF-dokument.Hvis du mener, du vil konvertere en dokumentfil en P * otel fil, er der ingen direkte måde at gøre det.
Det er muligt at konvertere PDF til en DXF fil og derefter importere DXF til P * otel.
Men du vil ikke have noget, men en skitse - ingen af de indgående data, net, hul størrelser osv., vil være til rådighed.Hvis du taler om PDIF fil fra PCAD, jeg kan hjælpe dig med det.
Den PDIF er nødt til først at blive konverteret til en PCAD ASCII fil, så den kan importeres til AD6, og derfra kan det blive gemt til Protel95 DDB format.
Hvis du zip op din fil og PM det til mig, jeg vil være glad for at prøve at konvertere det for dig.

hmdtop wrote:

Jeg havde hente mange pcb-fil, der var i Acrobat reade (PDF-fil) og jeg ønsker at redigere dem

jeg dont tror, at vi kan konvertere PDF-filer til PCB-filer, så begge ting er forskellige ..
Under alle omstændigheder, hvis vi konverterede også fra dxf eller etc.it vil ikke indeholde nogen elektriske information.so til nogen nytte.

Jeg ved, at der er fri Matlab scripts derude, der vil tage et billede og gøre det til en bunke af punkter på en graf og derefter er der fri Matlab scripts at tage Matlab observationsområder til dxf og der er flere programmer derude, der vil gå dxf til Gerber ...kindof en lang vej at gå rundt, men det burde virke i teorien.

Held og lykke

Ny AltiumDesigner har script ...File: AltiumDesigner... / Eksempler / Scripts / Delphiscripts / PCB / PCB LOGO Creator.Bruge dette script til at ændre bitmap en lag på printet dokument, og eksport til P * otel.

Brug Illustrater at skabe DXF fil (eller Corel), derefter i P * otel importere DXF.Skal arbejde.

Det er måske ikke muligt, fordi en normal PDF-fil (Acrobat), der ikke skelnes mellem en linje og tråd, så den vil ikke oprette en netlist eller en forkert netlist vil blive genereret.For Atium Designer, jeg har det samme argument, men prøv @ ltium for kun redigeres.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back