PDIUSBD12

A

alex_ts

Guest
Hej.Jeg forsøger at gøre masse strorage enhed med at89c52 og PDIUSBD12.Så min enhed modtager Få Enhed deskriptor det bliver afbryde, og jeg begynde at sende deskriptor.Efter afsendelse 16 første bytes jeg får afbryder (endpoint 0) og jeg sender 2 mere bytes, men efter det jeg ikke får nogen afbryder og efter et stykke tid vært gentager få enheden deskriptor kommando.Hvad kan være problemet?

Deres svar på et Få Enhedsstyring deskriptor (GDD) opkald bør kun 16 bytes, størrelsen for kontrol buffer, hvis jeg husker det rigtigt.Vaertslandet derefter fortsætte med at sende GDD indtil den har recived hele descripor, i 16 bytes chunkes.I dit tilfælde, hvis de 18 bytes længe der wil være en anden anmodning om bytes 17 og 18.Vaertslandet kender længden fra header i de deskriptor.Den intterup u refere til, er kun at signalere, at den buffer er sendt, tror jeg.

Der er flere prøve kildes derude, forsøger at starte op med en af dem først.Jeg vil recomende www.beyondlogic.org der er en USB-stakken for PDIUSB11 chip, samme som de 12, men anvender seriel IO.Prøv den og ændre den, hvis du har brug for det.Der er også en masse opbevaring firmware prøve på C for at hente fra Philips med nogen dokumentation, jeg ikke har brugt det selv tho.Kontroller også firmware programing guide for de 12 chip fra Philips ...

Hvorfor bruge en PDIUSBD12 kredsløb?Der er flere kredsløb blandt dem en fra Philips (ISP1581) suporting USB2 Høj hastighed, der er prepeared for dette.Jeg har også hørt rygter om de 12 kredsløb går ud af produktion.

U kan få mere aswers spørgsmålet på www.usb.org.På hjemmesiden er der en udviklere område med en beskeden Bord til USB spørgsmål, og en masse USB erfarne folk aswering.

hej,

Jeg er også står over for lignende problemer.efter at jeg reagere på controlin pakkekoblende jeg får løbende kontrol i pakctets.

nogle gange, jeg får controlout med et nul længde pakkekoblende og derefter setup adresse kommando

kunne nogle en hjælpe mig

emumeration flow:
1.stikket i enheden
2.nulstille enheden.nu enhed kan reagere på adressen 0
3.vært bede om enheden deskriptor.DD er 18 bytes, men værten kan udstede en anden bus nulstillet efter afslutningen af
1. I packet (16 bytes).
4.vært spørgsmål et sæt adresse kommando.nu enheden kan reagere på de tildelte adresse.
5.vært bede om DD igen.nu er det modtager nøjagtige 18 bytes med 2 i pakker.
6.vært bede om konfiguration deskriptor og valgfrie strengen deskriptorer.
Det centrale punkt i enhedens firmware er, at du skal blot følge transmition protokol i kapitel 8 og ikke bekymre sig om opregning proces flow, som kontrolleres af værten.
Kort sagt, hvad du gør, er, hvad du bliver spurgt.
Du kan finde D12 kildekoden på netto.hvis ikke, jeg kan overføre.

hi Vale:

Upload din PDIUSBD12 c0de på mikroniveau side og uploade også vinde driver til det også.

Jeg tror mange mennesker nedd det.2.Kan PDIUSBD12 støtte USB2.0 fuldt ud?

7rots51 wrote:

hi Vale:Upload din PDIUSBD12 c0de på mikroniveau side og uploade også vinde driver til det også.Jeg tror mange mennesker nedd det.2.
Kan PDIUSBD12 støtte USB2.0 fuldt ud?

aslm wrote:

U kan få mere aswers spørgsmålet på www.usb.org.
På hjemmesiden er der en udviklere område med en beskeden Bord til USB spørgsmål, og en masse USB erfarne folk aswering.

Jeg har fået det samme problem som beskrevet her.
Og problemet er, at jeg dont få Indstil Adresse Anmodning.

alexz wrote:

At gå ind på dette forum er du nødt til at få en konto, som er temmelig dyre dont dig?

Jeg formåede ikke at komme ind i forum uden at denne konto.

Kan være der er noget, I dont know?

skakmat wrote:alexz wrote:

At gå ind på dette forum er du nødt til at få en konto, som er temmelig dyre dont dig?

Jeg formåede ikke at komme ind i forum uden at denne konto.

Kan være der er noget, I dont know?

Jeg tror, at dette forum er gratis.
Bare klik register på dette websted: http://www.usb.org/phpbb/viewforum.php?f=1
Skal blot indtaste brugernavn, password og en gyldig email-adresse, så aktiveringen kode vil blive sendt til dig.
Jeg ved ikke, hvor du fik den tanke, at det koster $ 2.500, så vidt jeg kan se, det
er gratis.
Du kan endda post som gæst uden at oprette en konto.
Sidst redigeret af mig på den 06 december 2004 17:01, edited 1 gang i den samlede

ME wrote:

Jeg tror, at dette forum er gratis.

Bare klik register på dette websted: h ** p: / / www.usb.org/phpbb/viewforum.php?f=1

Skal blot indtaste brugernavn, password og en gyldig email-adresse, så aktiveringen kode vil blive sendt til dig.

Jeg ved ikke, hvor du fik den tanke, at det koster $ 2.500, så vidt jeg kan se, det er gratis.

Du kan endda post som gæst uden at oprette en konto.

skakmat wrote:

$ 2500 er prisen for medlemskab til at eje en VendorID.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back