perfekt magnetisk leder (PMC) ejendomme

S

shahid78

Guest
Jeg forsøger at anvende PMC i min simulering. der er bygget i PEC i simuleringssoftware men ingen PMC. Nu er jeg spekulerer på, hvordan kan I MODEL PMC? Hvilke egenskaber skal jeg tildele til PMC blokere? Jeg kan angive følgende egenskaber i min simulering pakke permitivity permeabilitet elektrisk ledningsevne elektriske tab tangenten magnetisk ledeevne magnetisk tab tangent jeg ville sætte pris på hvis nogen fortælle mig, at egenskaber, der skal knyttes til PMC. hensyn

Dens afhænger af den software, som du bruger. i dem alle, kan du vælge randbetingelse som PMC.for exapmle, når du bruger periodiske strukturere software autumaticlly brug PMC.

Jamen jeg ved, jeg kan bruge til randbetingelser til modellen PEC og PMC, men mit problem er kendt simulere PMC og PEC på samme tid kan du se vedlagte figur. En PMC blok er omgivet af PEC blok og jeg ønsker at simulere denne i CST MWS

Jamen jeg har allerede nævnt i mit tidligere indlæg, at vi kan bruge randbetingelser htan = 0 ved grænsen af ​​vores løsning domæne, men i mit problem PMC er ikke på grænsen, men inde i grænsen plads i min beregning domæne, du kan se den vedhæftede figur som jeg postet tidligere tak alligevel

Hvis CAE software ikke understøtter PMC eller PEC blokke eller blandet vægge ... bare tage tilbage i tankerne, at en perfekt leder er "uendelig", ledningsevne, hvilket betyder ... placere dit materiale, hvor du har brug for det og give PEC "blok / slice" den elektriske ledningsevne 100e6 eller PMC "blok / slice" den magnetiske ledeevne 100e6 ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back