PFC-loop forstærkning og fase måling

E

eem2am

Guest
hej,

How do you do sløjfe forstærkning og fase målinger på en aktiv styrke power faktor korrektion?

Sagen er, har den strøm og spænding loops ..... som man ikke injicere den signal til, og som man holder man øje med?

tak en 1e6 til læsning

Jeg tror, det afhænger af, hvad sløjfe, som du er interesseret i. Den nuværende løkke er dominerende for PFC drift (svarende til en sinusformet strømforbrug), spændingen løkken bruges kun til at regulere han output 'mere eller mindre "til de ønskede udgangsspænding.Jeg siger "mere eller mindre fordi det skal være lavet med en meget langsom sløjfe ikke interagere med den nuværende loop.

For et PFC, tror jeg du skal starte med den nuværende loop ...

eem2am skrev:

hej,How do you do sløjfe forstærkning og fase målinger på en aktiv styrke power faktor korrektion?

Sagen er, har den strøm og spænding loops ..... som man ikke injicere den signal til, og som man holder man øje med?

tak en 1e6 til læsning

thankyou,

Er det rigtigt, at den nuværende løkke er altid stabil, så længe dets om 1/5th af koblingsfrekvens i båndbredde?

og er det sandt, at fordi spændingen løkke er kun ca 10Hz i båndbredde, er det altid vil give en god fase og få margen med at sige et type 1 eller 2 kompensator?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back