PFM omskiftet reguleringsmyndighed kredsløb design

B

BlueSkyPrairie

Guest
Jeg har abonnement på IEEE Journal of Solid-stat Kredsløb.Der er en række henvisninger på PWM kredsløb design.Men jeg var ikke i stand til at lokalisere meget henvisning kredsløb design for PFM (Pulse Frekvens Modulation),
der benyttes i omskiftet regulator.Jeg er opmærksom på papir og afhandling ved JinWen Xiao.
Jeg har også søge PFM på denne hjemmeside:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=302186&highlight=pfm
Gav to patent henvisninger

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=187721&highlight=pfm
Hysterese kontrol simple kredsløb design!
Fra hvad jeg har læst, PFM kredsløb er mere kompleks.Men denne hysterese styringskredsløbets synes enkel, virker det godt i praktiske anvendelser?
Ligner den hysterese kontrol ligger nogle af de udfordringer: små hysterese kan forårsage for meget chatter / kobling og tab på skift.For stor hysterese forårsage fejl i produktionen.
Også PFM har konstant impulsbredde som dette kredsløb ikke synes at have.

Ville sætte pris på meget, hvis du kunne give større Weblinks eller kopi af papirer eller afhandling om PFM kredsløb design.
Mange tak.

PFM ....... det er ligesom TL497 driftsform.

PFM er også kendt som burst mode, og at være ærlig kan du få den sprænger sker på audio frequenccies og forårsage akustisk støj,

men det er meget simpelt, og du dont behovet feedabck erstatning så dens lettere.

det
gør ikke vænne sig på højere magter, fordi dens ikke en jævn strøm flyder metode, og det giver for mange problemer med EMC, for ikke at nævne der ikke er nogen "target" frekvens at bortfiltrere ved EMC-filter.

Hvis du finde gode links om dette emne, du har det godt.

feedback kontrol i stærk markedsposition er mere eller mindre en industriel hemmelige, hvor det er kendt, og du vil ikke høre for meget forklaring om de finere detaljer af hysteretic kontrol eller PFM.

Hvis du kan slippe af sted med at bruge det, bravo, dens enklere end PWM med feedback kontrol og mindre kritisk, hvis en samlevirksomhed bliver en komponent galt.

IEEE transaktioner på kredsløb og systemer I: REGELMAESSIGE papirer, VOL.54, NO.2, februar 2007
En præcis, lavspændingstype, CMOS Switching Power
Gasforsyningsaftaler med Adaptive On-Time Pulse-Frequency
Graduering (PFM)
KontrolrumBiranchinath Sahu, medlem af IEEE, og Gabriel A. Rincón-Mora, senior medlem, IEEE

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back