PG eksamensbevis i VLSI design i banglaore, Indien

• Thread starter electronics_kumar
  • Start date
E

electronics_kumar

Guest
Jeg hørte nogle af de institutter, der kører "PG eksamensbevis i VLSI-design" .. om det er værd? .. jeg mener om at PG eksamensbevis grad fører til placering ...

besvare mit spørgsmål ... Jeg despartely søger at ...

Kære ven, åbningerne i VLSI vilkår for freshers er meget begrænsede, hvis instituttet giver en vis sikkerhed for at gennemføre campus så kun du bør dette kursus.Mtech er en bedre løsning

tasnif ur Rehman skrev:

Kære ven, åbningerne i VLSI vilkår for freshers er meget begrænsede, hvis instituttet giver en vis sikkerhed for at gennemføre campus så kun du bør dette kursus.
Mtech er en bedre løsning

fik god baggrund i emne derefter skal ansøge direkte til virksomheder mand og venter på rwhat disse forbandede replys selv hvis du vil gå for dette kursus gå efter sandeepani, ban'lore en bedre bedste løsning for dig

u netop forsøger at sende genoptages i nakuri og nogle konsulentfirmaer.de vil hjælpe u mere for at finde job.
mellemliggende tid finde nogle gode uddannelsesinstitution med meget gode redskaber.
derefter u kan studere.
Eventuelle institut, der har stærke EDA-værktøjer.så vil de opkræve u mere.
så consisder at problemet også

hi Kumar.
fuldføre pg grad & forbinder nogle naturligvis er good.but gebyret for sådan kursus er for meget espeacially i b'lore. dvs. 75k for sandeepani skole i VLSI design.
hellere gå til job ....
Pandit

bedre at gå til mtech .. jeg havde gjort dette kursus fra b'lore men luckly fik gob i VLSI område, men alle mine venner arbejder i andre område, så ud af 60 studerende om 5 arbejder i VLSI området nu .. så valget er yoursTilføjet efter 3 minutter:hø mand, du havde loots af point kan du donere nogle .... sjov bye

deb_mallik skrev:

bedre at gå til mtech .. jeg havde gjort dette kursus fra b'lore men luckly fik gob i VLSI område, men alle mine venner arbejder i andre område, så ud af 60 studerende om 5 arbejder i VLSI området nu .. så valget er yoursmin ven .... jeg allerede afsluttet min ME anvendt elektronik .. så hvad jeg skal gøre ..
Tilføjet efter 3 minutter:
hø mand, du havde loots af point kan du donere nogle .... sjov bye

hvis uwant en god karriere i VLSI, dets bedre at gå efter mtech fra et ry kollegium, som mange institutioner kommer op med et kursus netop til kontanter på den nuværende tendens.for VLSI u brug for en erfaren fakulteter med atleast i 2 år realtid erfaring.men det sker ikke, i stedet er de bare gør nogle mål for at tjene penge og gennemførelse af kurset.ex United Technologies.

Jeg rådgivning til nogen, er at droppe ideen om at deltage i denne institut.

VEDA IIT i HYD er god.

Hvis nogen god eksponering i VLSI Ur instutite beliggende i Chennai søger MS studerende.
Hvis nogen ønsker at deltage MS i # 1 kollegium i Tamilnadu pm mig med Ur genoptages.

hilsen
Aravind

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back