pH kredsløb

K

kfng

Guest
Jeg ønsker Skema for opbygningen af et pH-kredsløb.Jeg har allerede sonden HI 1286 fra Hanna instrument.Alt, hvad jeg har brug for nu, er et kredsløb sammen med de op-amp for at sikre, at der er udgang til pic.

Jeg surfer på internettet og fandt nogle Skema men nogle af de komponenter werent fundet herfra.Jeg er fra Malaysia.Jeg direly brug for hjælp fra u gutter.enhver.Jeg foretrækker en enkel og let skematisk.

tak

Hej kære,

Jeg arbejder i analytiske område og så mange pH meter, men stadig ikke i stand til at have nogen kredsløb og jeg tror, det er meget vanskeligt at finde ud af et kredsløb henviser til, at de bedste ting i nærheden af mig, er dette, at du kontakt med pH-meter reparation person, og jeg håber, u ville få de nødvendige ting.

kfng wrote:

Jeg ønsker Skema for opbygningen af et pH-kredsløb.
Jeg har allerede sonden HI 1286 fra Hanna instrument.
Alt, hvad jeg har brug for nu, er et kredsløb sammen med de op-amp for at sikre, at der er udgang til pic.Jeg surfer på internettet og fandt nogle Skema men nogle af de komponenter werent fundet herfra.
Jeg er fra Malaysia.
Jeg direly brug for hjælp fra u gutter.
enhver.
Jeg foretrækker en enkel og let skematisk.tak

Takket Vicky.Jeg påskønner ur kommentarer.tak

xxargs.Ja, jeg læste fra bøger, pH kredsløb kræver konfiguration u nævne.FET input op amp.Det er fordi min pH sonde er lavet af glas så impedansen er høj.noget i den retning.

Men kredsløbet fra bogen er alt for kompliceret.Jeg tænkte jeg kunne have en enklere en der virker.Jeg bruger TL 081 FET

ok jeg tror, jeg fik kredsløbet men wat Abt sonden.Jeg købte HI1286 som jeg nævnte ovenfor, og det kommer med et BNC hovedet.Jeg dont kende wat det er.Jeg skæres af hovedet og fundet 2 ledninger.1 ledning i den indvendige diameter isoleret med plastik, mens de andre i den udenfor.Hvordan kan jeg forbinde disse

kfng wrote:

ok jeg tror, jeg fik kredsløbet men wat Abt sonden.
Jeg købte HI1286 som jeg nævnte ovenfor, og det kommer med et BNC hovedet.
Jeg dont kende wat det er.
Jeg skæres af hovedet og fundet 2 ledninger.
1 ledning i den indvendige diameter isoleret med plastik, mens de andre i den udenfor.
Hvordan kan jeg forbinde disse

om databladet link: hvis jeg har databladet for det, jeg vil bestemt post det her og wouldnt have så mange problemer omkring beder ppl om det.anyway det er lavet af plastik, mens inde indeholde en form for gel med et glas spids.

indvendige ledninger er ve og yeah det afskærmet ydre er-ve.men nu er alt, hvad jeg behøver, er en brugbar selv konstruere kredsløb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back