pic 16F628

T

tinman

Guest
hej, jeg har fundet denne programmør for PIC 16c628 Kan jeg programmere 16F628 chips med, at man? eller ikke er disse chips kompatible? Og hvad er den store forskel mellem disse to? thnx på forhånd, TINUZ

Jeg har aldrig hørt om en pic 16c628. Jeg har brugt 16ce621 og 16ce622 som OTP (en gang programmerbar) enheder, men da 16F628 er tilgængelige, er forældede, da 16F628 kan gøre alt, hvad de kunne gøre ... Det 16F628 skal programmeres med hver programmør, der kan programmere en 16F84 for eksempel ... venlig hilsen

Thnx for LVP programmør info jeg byggede den programmør, men hvad er den bedste software til brug med denne programmør? FPP bare lukker ned med denne programmør ... Nogen forslag? (Jeg bruger Windows).

Errm, Har jeg savner programmøren navn / type i din første besked? Hvad gjorde du bygge? Hvis du også ønsker at programmere 16F877 og mange flere billeder, skal du forsøge Epic! Dette er den bedste! Især i 18Fxxx serien. Analyzer.

Jeg har brugt JDM programmør kredsløb med IC prog på PIC16F628 og PIC16F84. Arbejder det meste af tiden. (Undertiden programmøren nægter at arbejde). Men billige og bruger seriel port Værd at nævne, at jeg ikke har brugt LVP mode selv. og jeg gjorde ikke noget om RB4 pin selv om den siger, at det bør være begrundet. Og det virkede Du kan redigere dine egne indlæg i stedet for skrive nye en -! Mw

[Quote = Tinman] hej, jeg har fundet denne programmør for PIC 16c628 Kan jeg programmere 16F628 chips med, at man? eller ikke er disse chips kompatible? Og hvad er den store forskel mellem disse to? thnx på forhånd, TINUZ [/quote] Hej jeg gået over til 16F628 fra mine designs med 16F84. Nå der er nogle ting du er nødt til at skifte gerne deaktivere komparator-tilstand i din kode, hvis du ikke bruger dem. Den anden ting, jeg prøvede forgæves at få 16F628 programmeret korrekt med mine Picstart +. Efter chatter med uChip selv fik jeg at vide at du ikke kan programmere 16F628A på 16C628A indstillingen. Ved udgangen jeg var nødt til at købe firmware opgradering til Picstart + og blinkede det nye operativsystem OS ind i det. Efter alt dette ingen problemer længere. E

Jeg har aldrig hørt om PIC16c628 er det samme som PIC16F628 men med EEPROM kode hukommelse i stedet for Flash?

Hej Hvis du bruger 16F628 PIC MCU, skal du være sikker på, end PGB pin er jordet ..... Jeg håber, at hjælpe dig Bye

Jeg bruger episk, bygget med oplysninger fra dette board, virker under XP og under vinde 98, hurtigt er! Holde kablet under 70 cm ... u kan bruge beta-software fra det firma, der fremstiller episke ... btw, jeg fandt, at episke arbejder med ic prog, hvis du vælger "Tait serie programmør" og vend de sidste to signaler på den hardware configuraton ... den episke software er hurtigere, og fungerer uden pletter under XP, så hvorfor gider? ... Jeg prøvede bulding en jdm et par gange, og det har aldrig fungeret ... Jeg kender mange bruge det, men jeg kan ikke anbefale det ... min udvikler setup er Microcode, pic grundlæggende og episke .. jeg begyndte at skrive min egen kode for en uge siden, og jeg er tilfreds med resultaterne indtil videre ... tak til dette board, da jeg en neandertaler af programmeringen .. . : Oops:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back