PIC 18F458 interface med HCTL 1100 Motion Control IC

H

haneef

Guest
Hej Alle, Jeg arbejder på en motor kredsløb bestående af en PIC 18F458 microcontroller. Det har til at styre to DC servomotorer ved hjælp af motion control IC fra HP HCTL 1100. Den HCTL 1100 er forbundet til port D ved 8 bit adresse databus. PIC betragter HCTL 1100 som en bank af registre. PIC er nødt til at skrive motorposition og kommando til specifikke registre af HCTL. Jeg har svært ved skriftligt C-kode til at skrive data fra PIC til et særligt register over HCTL 1100. For eksempel., Hvis jeg ønsker at skrive data 00 at registrere 05h af HCTL, hvad er C instruktion om at skrive. Kan du hjælpe mig med dette

Hej Haneef, du skal bruge PIC 18F458? Hvis dit svar er NEJ jeg foreslå PIC 18F4431.18F4431 har alle moduler, som du har brug for kontrol dine motorer.

Hej, Ja det er obligatorisk for mig at bruge PIC 18F458, som jeg er nødt til at overholde min branche Partner krav og også at bruge HCTL 1100 motion control IC.

hvad betyder HCTL 1100 at gøre? Er det SPI/I2C basedd, hvordan vil MCU kommunikere med det?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back