pic interface med gps (GT-320r)

S

shahid_c

Guest
at alt hvad jeg ønsker at komme i forbindelse gps med pic16f877a.pleas hjælpe mig

Dette er den manuelle af GT-320R GPS [URL = "www.softelectronics.ru/docs/gps/GT-320R.pdf"] www.softelectronics.ru/docs/gps/GT-320R.pdf [/URL] Du kan interface det gennem RS232 ben.

tak, når jeg tilslutter min GPS modul (gt320r) til pc. det kan læse NMEA kommandoer (dvs. det ud NMEA format), men data er ikke correct.the tid synkronisere ikke korrekt, og at longittude & lattitude er 000000000.the satellit sellection er automatisk og den næste feild er '1 '(er det angiver en fejl?). Er min gps modul arbejder? Jeg har tilsluttet det via hyper terminal (4800 BRT)

det lyder som om du har dårligt signal - hvor mange satelities vises? vi finder i mange bygninger GPS virker ikke på alle eller give mangelfulde resultater

Shahid .. GPS, hvis der ikke udføres for lang tid går til koldstart og tager længere tid at komme op ... flash af gps er for stor og skal eraased indtil nye data er skrevet .. min gos tager en halv dag til at komme op, hvis ikke drives i 15 eller 20 dage .. eller hvis du har GUI derefter starter varm eller varm start. se, at antennen er placeret uden for vinduet for god signal .....

GPS register vil rfrsh i hver 3 sek. hvis u connctd det th seriel port (Hvis konfigureret), kan den modtage RMC pakke i hver 3 sek

Ja ur RIT, jeg ts hver 1sec
[SIZE = "3"] [color = "red"] moderatorer advarsel .. dont bruge sms naturalier eller kort hånd typings sprog i forummet .... [/Color] [/size]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back