PIC og buck konverter

Usługi chmurowe Amazon Web Services są liderem na rynku IaaS, jednak rosnąca presja ze strony takich dostawców oprogramowania jak Microsoft czy Google powoduje, że firma musi się mieć na baczności i ciągle udoskonalać swoje produkty. Jak wiadomo Amazon organizuje co roku konferencję poświęconą chmurom, która nosi wiele mówiącą nazwę re:Invent. W tym roku jest to już trzecia edycja tej imprezy, która odbywa się w dniach od 11-go do 14-go listopada.

Read more...

Jeg er ikke sikker på, hvor titlen er relateret til indholdet af dit indlæg, dvs.buck konverter mod konstant strøm, men hvis du gerne vil styre en strøm af PIC mikrocontroller kan du bruge PWM (Pulse Width Modulation) LPF (lavpasfilter) eller A / D-konverter til at generere en konstant spænding og anvende denne spænding til en opamp baseret spænding-til-strøm omformere (exaple nedenfor) ..

Ser interessant ud,
Jeg har brug for noget i retning af en batterioplader, konstant strøm samtidig med at stige ned i spænding.Mikrochip / Atmel har app noter om emnet, jeg var interesseret i at se, om nogen gennemført noget lignende, og hvor pålidelige / sikker firmwaren var.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back