Pic Start Plus Komplet til download

F

Fragrance

Guest
Hej Venner Find zip-filen contian alle oplysninger om PIC start plus software exe, kildekode-fil til exe, firmware PIC og ASM-fil skematiske PCB design alt hvad du behøver at bygge din egen PIC start plus hilsen Fragrance

Picstart understøtter ikke gamle pic17x, med den nyeste firmware. [::]

Det synes de fleste af dette er relateret til Picstart, ikke Picstart Plus. Den skematiske og PCB inde Picstart +. Lynlås er i Protel format. Kan nogen konvertere til OrCAD eller, bedre, i en printbar raster-format (PDF, BMP eller hvad?) Man og slovenske landskabsbille

?? [Quote = Den Puma] Hvor kan jeg finde den nyeste firmware [/quote] I den seneste version MPLAB, \\ MPLAB IDE \\ programmører \\ psfxxxxx.hex [:!:]

Hvordan kan jeg programmere firmwaren i programmør. Jeg har ikke endnu en programmør til programmering af denne firmware

Hi Thats slags Catch 22 med firmware, hvis du ikke har picstart så det kan være svært at programmere chippen. Måske har du en ven, der kan programmere den for dig. Der er andre programmører for 17C44, men de er lige så expencive så det er ikke et alternativ. Dette er min opinnion men måske andre kan give et andet svar.

Er der ingen små kredsløb, at jeg kan lavet til dette programmering af chip?

Hej Ikke så vidt jeg ved, da jeg begyndte at bygge picstart + jeg checkede for forskellige programmører for 17C44. Og jeg fandt ikke nogen, der var lille nok.

Så vi må lede efter en anden programmør end pictstart +: (

Hej Undskyld at jeg ikke kan hjælpe, men jeg er ikke færdig med mit picstart endnu. Det er ikke den bedste løsning, men måske det eneste, du køber chip her 123.5v.ru/price.htm

[Quote = Den Puma] Så skal vi kigge efter en anden programmør end pictstart +: ([/quote] ICSP er bedst og billig løsning for PIC-programmering. [:!:]

Hej En lav pris programmør den er episk, brug ICSP og det er i elektroda

Nogle kondensatorer værdier er mangler i desing jeg finde på Elektroda. Jeg finder ikke C21 til C25 værdier. Jeg har brug for hjælp fra nogen, der allerede har bygget dette programmør. Tak Mendoza

[Quote = Fragrance] Hej Venner Find zip-filen contian alle oplysninger om PIC start plus software exe, kildekode-fil til exe, firmware PIC og ASM-fil skematiske PCB design alt hvad du behøver at bygge din egen PIC start plus hilsen Fragrance [ / quote] Hej, do Af enhver chance har du Skema for Flash Upgrade modul til dette programmør? Tak, Cristian

Jeg er ny, og ønsker at bygge det selv, er det vanskeligt at finde alle de komponenter på markedet?

De fleste af de komponenter, der er nemme at finde. Måske vil du have problemer med DG411. Er der nogen der har ekstra modul til 18F8270 til nyeste Picstart Update? Simce

[Quote = simce] De fleste af de komponenter, der er nemme at finde. Måske vil du have problemer med DG411. Er der nogen der har ekstra modul til 18F8270 til nyeste Picstart Update? Simce [/quote] Du er nødt til 6 x DG411, men du kan bestille dem som gratis prøver fra Maxim: www.maxim-ic.com/samplescart.cfm Du kan kun bestille to prøver af hver reservedelsnummer , så det trick er at bestille to af hver temperatur (0 ° C til +70 ° C og -40 ° C til +85 ° C) rækkevidde og rækkefølgen prøver af MAX351 pin-kompatible opgradering også. Hvis du ønsker at bestille 8 i denne IC i 16-polet DIP-pakken bare bestille disse prøver: 2 x MAX351CPE 2 x MAX351EPE 2 x DG411CJ 2 x DG411DJ Hvis du foretrækker de dele i SMD (16-pin Begræns SO) i stedet bare bestille disse dele: 2 x MAX351CSE 2 x MAX351ESE 2 x DG411CY 2 x DG411DY Du kan efterlade en af de dele ud, da du kun har brug for 6 DG411 for PICSTART. Mens du er ved det, kan du lige så godt for MAX232 prøver også, da du også bruge denne IC for PICSTART. Du kan bestille op til 8 x 2 prøver på hver ordre fra Maxim.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back