PIC16F628 bevæger besked tegn display.

O

OBIALOR

Guest
For nogle af vores medlemmer, der er interesseret i PIC bevæger besked som mig, bør du besøge http://www.josepino.com er der en interessant kredsløb der, og jeg har bygget det selv og det virker fint , er diagrammet følger med hex-fil, men du kan bruge icprog software til at skrive din egen besked på EPROM-området. det enkelt.

Hej OBIALOR, Nice arbejde, men hvis u brug 74HC595 (Dobbelt buffer Shift Register) i stedet for 74HC164 u kan bruge dit kredsløb som General besked Vis siden af at bruge det som Moving Message Display. Regards, A. Abbas

ja Ahmad, at det er derfor, jeg vise banen her, så vi kan udvide det mere, kan du give nogle Discription om, hvordan man bruger 74hc595., selv om knappe i mit område.

Hej til alle cany ethvert 1 pls give mig simpel 5 okse 5x7 f.eks: 25x7 i PIC16F628 med skematisk og kode, så jeg kan forstå for prototypen det vil være stor hjælp tak

Hej til alle cany nogen bedy fortælle mig forskellen betwen 74ls164 og 74hc164 kan jeg bruge i stedet for 74ls164 med 74hc164

Hej til alle cany nogen bedy fortælle mig forskellen betwen 74ls164 og 74hc164 kan jeg bruge i stedet for 74ls164 med 74hc164
74LS164 er lav hastighed .. i form af ms .. og i HC-serien er de høje hastigheder .. hvilket betyder, at sige, hvis du implementerer din skærm ved hjælp af 74ls164 du ikke kan se skærmen ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back