PIC18F4550 Firmware og Driver eksempler?

M

McSnoop

Guest
Hej Fællesskab, jeg fandt en masse ting i den brede brede internettet, om PIC18F4550. Masser af FW eksempler, rammer og bruger mode applikationer. End der, hvor er forskellene mellem HID FW og ikke-HID? Men hvis jeg søger efter KMDF Eksempler til PIC18F4550 resultaterne er nul. De fleste af koderne er uden kommentarer. = (Har nogen kender tutorials eller Sides hvor jeg kan finde Stuff for at i det øjeblik jeg bygge en KMDF driver, der fungerer på virtuelle Devices Det næste skridt er at give ham USB funktionalitet Mål:?.. Den Driver bør checke Device Hvis. Driver får Pakages, bør han give dem til Hardware LED blinker, og med knappen er trykket et svar skal genereres, som returneres af en af de næste meningsmålinger et andet formål: Knap Tryk skal være låst Btn presset -> på Btn... presset næste gang -.> off Thats en enklere mål som den første, så denne ene lege senere angår McSnoop

Hej, for HID enheder, du behøver ikke at installere driveren dig selv. Det er allerede tilgængelige i Windows. Den anden ting med HID enheder er, at data transfer rate er max 64 KB / s. Hvis denne hastighed passer til dit behov så du kan bruge det. Hvis du har brug højere transfer beløb, kan du nødt til at prøve den generiske skik føreren af Microchip (den transfer er cirka 1 MB / s) Det link er også interessant: www.lvr.com Med venlig hilsen Kabanga

Hej Kabanga, hastigheden er ikke interessant, fordi der ikke er så mange informationer til transport. Afprøvning Formål, som: Ping-Pong Den KMDF Driver er et must, fordi føreren skal kommunikere med en buschauffør for test. Jan Axelson's side jeg allerede har i mine favoritter, men han bruger også netop leveret Chauffører ikke selv skrevet en. angår McSnoop

Deres ovennævnte spørgsmål er primært relateret til USB begrebet enhed klasser og forskellige overførsel typer. USB2.0 vigtigste spec og udstyr klasse specifikationer det første sted at søge efter, at min mening. Med hensyn til HID, er det ofte anvendes til den aktuelle ikke-HID anvendelser på grund af den lette førerens interface. Tilsyneladende det er ikke tilfældet med din ansøgning, så du måske ønsker at gå til en brugerdefineret enhedstype i stedet.

Hej Kabanga, Dette er ikke interessant, fordi projektet giver lukkede driver. C + + API er ikke nyttig på grund af arbejde på Kernelmode side. Jeg har aldrig fundet en Tutorial, diskussionstråde eller tråde som ofte stillede spørgsmål for at udvikle USB FW & Driver i detaljer. = (Jeg fandt en masse sider med information, men for det meste de personer udvikle en FW eller bruge en fremstilling FW med HID eller andre grænseflader. = (Angår McSnoop

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back