platformen: armen (med MMU) MPEG2 linux, hjælpe

3

3walker

Guest
Jeg ønsker at designe platfrom: CPU-brug arm (med MMU) eller andre, der kan køre Linux, en MPEG2-chip thransit MPEG2 til tv.der kan give mig nogle råd?eller der har produktion i eksistens, så jeg kan bruge det?

hvis jeg bruger XScale saa7212 fs450, kan det fungere?

hej ...Jeg har set og fremragende sateleite DVB-modtager baseret på linux ..det er ikke arm, men værd at se; 0) powerpc MPEG2 linu kigge efter dreambox

Drømmen boks er en pæn løsning, men også selv om det er baseret på IBM's PowerPC det gør alle de MPEG / Demux / SI og alle ting i hardware.

Hvis du ønsker at gøre det selv entirley i software til fri så mange projekter rundt omkring på nettet for dette, men du vil få svært ved at få Linux DVB kører godt, har jeg oplevet problemer, selv om hurtig PC med disse billige demodulator kort sælges på auktion websteder.

Hvis du ønsker at designe en STB da de fleste leverandører støtte Linux på mindst en platform som IBM, SMS, og jeg tror Connexant, Zoran og Micronas også.

: R

j2356r skrev:

Drømmen boks er en pæn løsning, men også selv om det er baseret på IBM's PowerPC det gør alle de MPEG / Demux / SI og alle ting i hardware.Hvis du ønsker at gøre det selv entirley i software til fri så mange projekter rundt omkring på nettet for dette, men du vil få svært ved at få Linux DVB kører godt, har jeg oplevet problemer, selv om hurtig PC med disse billige demodulator kort sælges på auktion websteder.Hvis du ønsker at designe en STB da de fleste leverandører støtte Linux på mindst en platform som IBM, SMS, og jeg tror Connexant, Zoran og Micronas også.: R

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back