PLC programmering (trin 7 baser)

S

sumara17

Guest
Hej alle.For nylig er interesseret i svejsning PLC, er imidlertid en ganske kompleks, udstyret sig med mange bøger relateret til dette emne, men bad mig om nogen tips, der vil hjælpe mig med at forstå de spørgsmål yderligere.Så book venligst linksbaner, og alle relevante oplysninger, som er nyttige i faget hilse

Jeg foreslår følgende:
Køb en chauffør, som den enkleste, men at det var en rigtig (Siemens Logo, Mitsubishi, MicroLogix - den billigste, og det koster stadig et par hundrede zł) - i virkeligheden sådan en producent, som du gerne vil vide, fordi du ikke kan vide om alt.Også her er det ligegyldigt, om programmet er gratis at gøre det, hvor meget wiren, og om det kan tjene nogle ekstra penge selv.
Hvordan at indsamle, købe dig en simpel layout med føreren - ud af regóły olie visualiseres ved lysdioder, men om at indtaste en god ide at slutte nogle knapper - for at stille spørgsmål og stater i programmet.
Som du allerede har, foreslås det at oprette forbindelse til kompa, installere programmet for denne type Prock, og kom i gang - første del betændt exit efter at trykke på en knap, noget sværere med tiden.
Den blotte boglige viden er tørt, kan det ikke omsættes til praksis uden udstyr.

Ja jeg gør, men jo mere åben over for alle oplysninger tak og hilse

for mig er det grundlag for programmeringen opstillingen af elektriske forbindelser, hvis du mener programmering af controlleren.elektriske system kan konvertere stigen program, og vi er klar til at køre alt fra føreren plc.fra, at du kan starte sjovt, vil jeg anbefale i begyndelsen af programmet Festo væske sim, som du har mulighed for at styre forskellige typer af aktuatorer, sagen er enkel: Byg en virtuel system kræver pneumatiske aktuatorer, ventiler, kompressor, som du skriver et program ved hjælp af opstillingen af elektriske forbindelser.efter endt arbejde kan indarbejdes PLAY og se, hvordan układzik hula:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back