Please hjælp mig: Kan du forklare, hvad Precoding er

M

mazdaspring

Guest
Hej alle,
Please kan du forklare, hvad precoding er for mig.Hvis du har ethvert dokument vedrørende precoding, kan du dele dem til mig.Jeg har stillet dette spørgsmål før, men intet svar, så jeg beder om hjælp igen.Mange tak på forhånd.

Hej,

Der er et nyligt papir om det, det hjælper håb.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Mange tak for filen.Jeg vil læse det.Kan jeg stille et spørgsmål, før du læser det.

Er precoding Beamforming?

Det er en metode til beamforming for MIMO systemer.Du bedes have et kig på Wikipedia som en introduktion:

http://en.wikipedia.org/wiki/Precoding

Precoding er generaliseret beamforming at støtte multi-lag transmission i MIMO radiosystemer.Konventionelle beamforming mener lineær enkelt lag precoding så det samme signal der udsendes fra hver af de sende antenner med passende vægtning sådan, at signalet magt er maksimeret til modtageren output.Når modtageren har flere antenner, enkelt lag beamforming kan ikke samtidig maksimere signal niveau på alle de modtager antenner og så precoding bruges til flere lag beamforming med henblik på at maksimere throughput udførelsen af en mangfoldig modtage antenne-system.I precoding, er flere streams af de signaler, der udsendes fra de sender antenner med uafhængige og passende vægtning for hver antenne sådan, at linket throughtput er maksimeret til modtageren output.

mazdaspring skrev:

Hej alle,

Please kan du forklare, hvad precoding er for mig.
Hvis du har ethvert dokument vedrørende precoding, kan du dele dem til mig.
Jeg har stillet dette spørgsmål før, men intet svar, så jeg beder om hjælp igen.
Mange tak på forhånd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back