Please hjælp mig med FM-radio

N

news

Guest
Batman: Arkham Asylum od samego początku zapowiadał się na dobrą grę. Niewiele jednak osób przypuszczało, że będzie to gra aż tak wyśmienita...

Read more...

Jeg ønsker at lave en FM-radio med selvet tunet radioen TEA5757.

Det er meget svært at give dig nogen specifikke rådgiver, som du ikke give nogen oplysninger om specifikationerne for din bestemt design. Der findes utallige måder at designe en radio, nogle med gode pointer i nogle aspekter, vice versa for andre. Den måde jeg ville begynde at designe en radio har en særlig chip i tankerne er beregnet til formålet, ville være at kigge efter ethvert program konstaterer, at producenterne måtte have. Sådanne ofte indeholder nyttige oplysninger, kredsløb eksempler, formulaes osv. Glem ikke at kontrollere, om chippen kan have alternative producenter (de kan have yderligere application notes), og også, om der kunne findes nogen tæt ækvivalenter (funktionelt). Sommetider forskellige producenter gør chips, der ikke er præcise ækvivalenter, men ganske tæt på. Søgning efter sådan (hvis de findes) kan give dig endnu mere kilder for application notes, som til gengæld kunne give dig flere gode ideer og eksempler på nyttige design tilgange. / Pim

Tak! Jeg kender ikke nogen tilsvarende chip og oplysningerne om denne er dårlig. Anyway jeg har et program seddel med dette heltal.

Hej, kan du hjælpe med at finde en algoritme, der kan bruges sammen med 8031-serien microcontrollere til PLL tuning af FM-radioer Tag tilfælde af en STR chip TEA 5757

h ** p: / / mujweb.atlas.cz / www / Pira / fmcards.htm hvorfor ikke bede denne fyr for nogle ord og også spare dig selv for hastle du kan finde ud af data til chippen ved hjælp af databladet h ** p: / / openbsd.secsup.org/src/sys/dev/ic/tea5757.ch ** p: / / openbsd.secsup.org/src/sys/dev/ic/tea5757.h og her er nogle kode til at kontrollere dem i C kan du bruge denne im shure Jeg håber dette vil hjælpe ...... !! WE ARE THE BORG!!

Hej Borg, Tak. Den webadresse, du nævnte, er i forskellige sprog. Der er ingen kredsløb til at design til rådighed. Vil du venligst foreslå alternativer, hvis nogen. Jeg leder efter en stand alone radio, ikke en baseret pc. hensyn Suresh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back