Please hjælp til at finde den bedste bog til "område og Wa

A

aash32

Guest
Kære alle,

Jeg vil til at undervise "Field og Waves"-kursus for BSc.studerende og ikke sætter pris på, hvis du kan foreslå en god tekst bog.Jeg har nogle bøger i tankerne: bøger ved Cheng og Ramo.Denne bog er gammelt, men har en god plan.Jeg foretrækker en ny bog med bedre eksempler og emner.Deres hjælp er værdsat.Jeg er også glad, hvis du kan hjælpe mig med at finde gode kursusmaterialer (dias, noter, hjemmearbejde, opløsning manualer) for at få ideer.

Hilsen,

Arash

Her er selvstudiet (præsentation) om Maxwell ligninger, elektromagnetiske bølger og Antenne BasicsDu kan henvise SJ Orfanidis - elektromagnetiske bølger og antenner

denne bog u kan nemt komme igennem nettoog du kan finde nogle gode fødevarer i dette forum

EDA E-bøger Upload / Download

Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Felt og Wave Electromagnetics af David k.cheng

http://rapidshare.com/files/67687/Cheng-Field_And_Wave_Electromagnetics.pdf

Hilsen

Tak for de to svar.Som jeg fortalte jeg brug for en suppleant til Chang.Jeg har hans bog.Behøver ikke længere.Om selvstudiet, vil du være venlig at sende et spejl link?Enhver anden bog og ressourcer er velkomne.

Arash

Beklager fyre den tidligere knyttet selvstudium om Microbølgeovn Fotonik.Nu finde udlæg i selvstudiet om maxwells EQU, elektromagnetiske bølger og baiscs af antenne.

Hvis u've enhver downloading problem sende mig ur mail id.I 'll forsøger at sende nogle tutorials om striplines, antenner ...........
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back