PLL bruger fpga

Mener du gennemføre PLL bruger verilog kode?!Jeg Dun forstå, hvorfor du ønsker at implment PLL.I Virtex 5, kan du simpelt instantiate de PLL og bruge det.Det
er nemt, hvis du læser alle dokument.Huske på, PLL har analoge kredsløb indeni.Jeg Dun tror, at vi kan designe det i FPGA.Vi bør i den coregen.

Tak.

Hej,
Mange af de FPGA familier kommer med med PLLs eller DCM (Digital ur ledere).Eksempel stratix-II, Vertix-II har dem.Du er nødt til at skrive en wrapper omkring disse for at gøre det cmatible med dine PLL.Men de tilbyder begrænset funktionalitet som compaired med analoge PLLs i ASIC.DCMs
doesnt give muligheder for at ændre multiplikator & adskillelsesstolpen i RUN tid.Du er nødt til at fastsætte dem under syntesen.

I dont tror, at hvis du har nogen analog PLL modul, at du vil være i stand til at sætte i FPGA, som den er.
Håber, at dette vil hjælpe dig.

Best lykken,
Ram

Jeg føler, det er ikke muligt at gennemføre en PLL i FPGA (med eventuelle særlige enheder gerne DCM).Har du stødt på nogen ckt (digital) bruger multikombinerbare eller sekventiel logik, der kan give mere hyppigheden signal end uret vi fodring?i dine studier eller arbejde?

se SN74LS297 digitale PLL datablad

FPGA-Based DPLL Hovedlinjer Delivers Wide-Lock Range
http://www.mountainengineering.com/CommsDesign/CommsDesign% 20 -% 20FPGA-Based% 20DPLL% 20Approach% 20Delivers% 20Wide-Lock% 20Range.htm
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hvilken enhed bruger du?Why do u ønsker at gennemføre PLL?Hm ...i xilinx, u kan bruge kernen gen til at generere dll / DCM.Hope this helps.

u nødt til at bruge coregen for at bruge PLL indeni en fpga .... Jeg tror ikke, at u kan skrive enhver verilog / vhdl koden for det ...

Hvad coregen?
Er det muligt at bruge det gennemføres PLL i en fpga baseret modem?
of fpga?

Hvad
er frekvensen karakteristika

fpga?

Tak

Jeg tror, at du kan skrive en en, men du bør
1 - konstruere sine parametre
2-konvertere hver analog blok til sin digitale tilsvarende (PD = MULT, LBF = IIR, VCO = NCO) og så videre
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back