PLL Overførselsfunktionen

K

kartikabr

Guest
Hej,
Jeg er stødt på overførsel funktion af en afgift pumpe PLL i mange papirer, vejledninger mv, der er defineret på en antagelse om den gennemsnitlige afgift pumpen nuværende er proportional med input fase.Jeg er ikke i stand til at begrunde denne antagelse til mig selv.Efter alle de output-fasen er altid drejning på grund af den ikke-lineær karakter af løkken.

Kan nogen forklare dette for mig eller måske give nogle referencer, hvor gyldigheden af denne antagelse er diskuteret antagelse.

H (s) = IKvcoZ (s) / s ^ 2
Z (r) = Impedans Transfer Function af netværk, hvorigennem de ansvarlige pumpen løber strøm

Hilsen,
Kartik

når vi tager denne assumtion antager vi, at vi arbejder i det lineære område af løkken.

vil du præcisere hvad du mener med drejning af o / p fase?

Hilsen

Denne assumotion kommer fra den løbende tid tilnærmelse, der er opfyldt, hvis loop BW er meget mindre end reference frekvens.

Hej,
For det første,
Tak Mohsen og eng_Semi.Jeg er faktisk forsøger at modellere en PLL ved hjælp af en tidlig - sene fase detektor, ideel VCO og en Z (s) = R 1/sC.

Nu har jeg fået et stort problem, fordi fra beregninger finder jeg, at produktionen af fase detektoren er direkte proportonal at hyppigheden forskel (hvis det er små) og har ingen særlig forhold til fase.I grunden ønsker at vide, om overdragelsen funktion (nævnt i første post), kan anvendes i enhver Z (r) eller er det begrænset til low pass Z (r).

Mohsen:
Jeg burde have sagt frekvens drejning ..I'm sorry.ville bare give ikke-linearitet

Hilsen
Kartik

Hej,

Havde bare en tanke.Måske den lineære tilnærmelser er gyldig for PLLs som bruger bang bang fase detctors også fordi der i praktiske kredsløb spørgsmål som flip flop metastability gøre fase detektorer lineære for små værdier af fase fejl!

Kan nogen bekræfte dette.

Hilsen
Kartik

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back