PLL reference krystal oscillator parametre

M

mobil

Guest
Hej alle,

Jeg er en ny designer af PLL system, som i øjeblikket har jeg til at vælge en krystal oscillator som reference signal generator.Dataarket i den udvalgte er vedlagt.Men jeg er ikke helt fortrolig med disse parametre i dataarket, kan nogen hjælpe mig med dette?Tak.

1.Output Level
På databladet, udsendes høj: 90% VDD og mim VDD 2,5 V. Men i vores designet kredsløb, det høje niveau, der kræves <1,5 V, er alligevel for at justere krystal's output-niveau?

2.Output bølgeform
Ved ikke om TTL og CMOS-midler.Er det firkantet bølge eller sinusoid bølge?

3.Transition Times
Jeg troede, at det betyder stigende og faldende gange.På databladet, handler det om 5n sek.Men i vores design kredsløb af divider's produktion, er overgangen tid omkring 70 ps.Jeg er ikke sikker på, hvad der vil ske i PFD.Har vi brug for at justere Transition Times i vores cirucit at gøre det samme niveau af crytal's produktion?

4.Tri-State Funktion
Ingen ideal for denne parameter

5.Jitter og fase støj
Man siger 'Absolut klokken Periode Jitter = 40 pSec' i dataarket.Men jeg så nogle andre dataark ved hjælp af Jitter RMS eller fase støj.Da vi ofte benytter fase støj i vores VCO og PLL design, jeg er ikke bekendt med jitter.Er det 40 psec jitter godt for en krystal?Er nogen simpel metode til overdragelsessteder jitter til fase støj (jeg har læst nogle referencer om, hvordan jitter i forhold til fase støj, men stadig ikke helt klart)?

søger foward dit svar.

Thanks and regards,

Mobil

Output Level
Den Oscillator output på højt niveau er ~ 2,2 V. Ud fra din beskrivelse, det lyder som en logisk høj er 1,5 V. Da Oscillator output er højere end en logisk høj, skal du være OK.Der er et potentielt problem for at kontrollere, tænkte.sørg for, at når du lægger i 2.2 V i Reference oscillator input, vil du ikke overdrive input.

Transition Times:
Du får nogle jitter i PLL grund af Rise / Fall tid.Du behøver ikke at matche overgangen gange i dit kredsløb til at matche XO, de to parametre er adskilt.De gør bidrage til den fase, støj / jitter separat.

Jitter og Phase Noise:
Jitter, RMS / Absolutte og fase støj er måder at henvise til støj på produktionen af en oscillator.Til første orden, er Jitter Integreret fase støj, så du kan gå fra en fase støj plottet til en jitter værdi.Jeg er ikke bekendt med en måde at gå fra Jitter til fase støj.En måde at tænke på det er, at fase støj er i frekvens domænet, mens jitter er i gang domæne.

Dave
www.keystoneradio.com

Thanks Dave.

Men for den høje spænding jeg er bange for det kunne brænde ud transistoren da krystal output er tilsluttet til IC chip transistor gate direkte.

For en krystal jitter, nogen ideer til en god jitter præstationer, sådan at hvis en krystal er fase støj fra -160 dBc / Hz @ 1 MHz, vil jeg sige, det er godt støjniveau.

Tak.

Mobil

Hi:

Du bliver nødt til at tjekke transistoren parametre for at se, om produktionen af XO vil forårsage problemer.

Ikke sikker på, ud over toppen af mit hoved om jitter.

Dave

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back