Plotning felter i Ansoft HFSS

S

spsinha1

Guest
Hej alle

Jeg har brugt HFSS til simulering af on-chip spiral spoler.Nu er jeg nødt til at plotte magnetfelter (H_mag).Plotte de områder, hvor jeg havde en enkelt spole simulering var ikke noget problem.

Nu har jeg en tre induktortypen array, hver ophidset af en separat port.Problemet er, HFSS grunde inden for kun én af de induktorer.Der er ingen område plot i de to andre.Strømtæthed i de to andre induktionsspoler er meget lav, hvilket sandsynligvis betyder, at HFSS mener strømstyrke gennem kun én af de induktorer.Jeg er ikke sikker på, hvorfor dette sker.Nogen ideer / råd?Jeg har forsøgt klumpet havn / nuværende havn ... det altid grunde området kun i én af de induktorer.

Tak

Saurabh

Jeg formoder, du har brug for at gå til HFSS-> Fields-> Edit Source
Så vil du se listen over alle dine kilder, sandsynligvis de fleste er indstillet til skala = 0, mens en er indstillet til skala = 1.
Gøre dem alle = 1, så vil det beløb, de områder på grund af alle disse kilder.

-Gemini

Hi Gemini1706

Thanks a lot!Jeg havde absolut ingen idé om, at indstillingen.Gør mit liv meget nemmere ...

Saurabh

Jeg tror, du kan vælge et plan (dvs. Xy fly) fra fly globale XY stedet for at vælge flere objekter derefter tildele det område, som du har brug for fra marker overlays / plot felter / H

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back