Pls give mig nogle mening om rammeantenne

D

Darren_pan

Guest
Jeg ønsker at designe en horisontal skærm antenne, efter anmodning fra frekvens fra 40MHz til 400MHz, vælger jeg den lille antenne, hvilket betyder, at løkken omkreds er mindre end en femtedel af en bølgelængde.
howerver, i periode i beregningen, strålingen modstand for lille, jeg ville gerne gøre en stor en til at stige de straaler modstand, men jeg bekymre sig om det mønster, måske vil der være en null ont det vandrette plan.Jeg har brug for dig hjælp, TKS

Løkken antenne, på det vandrette plan har to null om den retning vinkelret på cirklen flyet.
Om lav stråling modstand, det er sandt, men hvis du modtager, skal du ikke bekymre dig, skal du bruge en aktuel forstærker.
Lav stråling modstand, betyder, at magten effektivitet er extremally lav, Power = V * jeg, men ikke betyder, at "den nuværende effektivitet" er alt for lavt.
Et lille loop antenne er "løbende" følsom og kræver en støjsvag nuværende følsomme forstærker (lav Zo), mens lille ledning er en spænding følsom og kræver en støjsvag spændingsafhængige forstærker (Hi Zo).

Jeg har arbejdet med en 2 meter i diameter loop-antenne for at modtage VLF fra 10 Hz til 15 kHz, og jeg har succes modtaget flere tusinde kilometer russian TX

Insteressant.Kan du give et eksempel på en "nuværende" forstærker, der er til rådighed off-the-shelf.De fleste forstærkere du kan købe er designet til 50 ohm belastning.Jeg har et projekt på 27 MHz, hvor jeg skal bruge en lille loop antenne.

Til: Sergio Mariotti
Kan du give mig yderligere undskyldning om "" aktuelle "følsomme"?eller give mig nogle eksempler om det.
Tak!
min e-mail: bg_islang (at) 163.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back