pls Jeg har brug for fri fuldstændig fri pcb software

E

ehico16

Guest
behager Jeg har brug for fri fuldstændig fri pcb software med automatisk routing

Hej, Der er en gratis software kaldet DipTrace. Bare gør en Google-søgning for at finde det:) Hilsen, Sabzi

hej jeg dont kende, hvis KICAD eller Geda har autorouting, men de er pæne fri PCB design pakker.

@ Buenos KiCad kommer med en autorouter. @ Sabzi DipTrace er ikke freeware. ep20k

Cadsof Eagle er en god freeware PCB designe software er jeg ikke sikker på om autorouting, men det er en god software angår m.yasir

Freeware version af Cadsoft Eagle har mange andre begrænsninger, som godt: 1. Skematisk kan ikke gives mere end én side 2. Bestyrelsen område er begrænset til 12 kvadrattomme 3. kun 2 lag PCB kan gøres, hvis du ønsker en god freeware så søg ud for krakket version af Altium Designer angår m.yasir

"Et godt freeware så søg ud for krakket version af @ ltium Designer" det er ikke rigtig en "freeware". dens OK for masser af folk til at bruge krakket software, men for andre kan det være unconfortable. så, Kicad er en god coice i denne sag, dens virkelig freeware. Og godt nok, hvis du ikke ønsker at designe 6 + lag af high-speed digital boards.

Hej Jeg sugest OrCad 16, finder det på isohunt.com gennem torent. Jeg er meget tilfreds med OrCAD. de mest almindeligt usde blandt profetionals.

Buenos, men Altium designer ikke er et freeware, men det en meget omfattende PCB-design-software. Krakkede software har deres egne problemer, fordi mange funktioner i den krakkede software ikke fungerer ordentligt, der kan fungere, hvis det var juridisk registered.I værdsætter også brug af lovligt registrerede software. Kan du venligst fortælle mig WebLink fra, hvor jeg kan hente KiCAD. angår m.yasir

Besøg dette link for at downloade den nyeste version og stabile version af KiCad [url = http://www.lis.inpg.fr/realise_au_lis/kicad/] Kicad [/url]

behager Jeg har brug for fri fuldstændig fri pcb software med automatisk routing
Kære, hvad der nogensinde software, du bruger, skal du lære det først. Ingen software vil arbejde, medmindre du ved hvordan du indtaster input og konfigurere softwaren. Der er en meget simpel løsning, hvis du er ny til PCB design. Du kan bruge CoralDraw. Jeg kan give dig prøve designs til at starte med. Din cct er meget lille, at du kan gøre det.

Dip spor er et godt valg, hvis ur arbejder med maksimal dobbelt lag PCB

Hej Brug Protel det er forholdsvis nemt.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 19:45 ---------- Forrige post var på 19:44 ----------</span></span>
hvis u kan ikke finde det anbringender lad mig det vide.

Proteus professionel. det har autorouting mulighed, og også det er freeware

Proteus professionel. det har autorouting mulighed, og også det er freeware
Proteus en freeware!! nice joke Måske skulle du fortælle det til Labcenter ... [Url = http://www.labcenter.com/ordering/cprices.cfm] Labcenter Elektronik - Proteus EDA / CAD software - Lokaler Priser [/url] Alex

Jeg bruger kicad software.it er et open source-software og nem at bruge. u kan få det fra nedenstående link [url = http://kicad.en.malavida.com/download] Download gratis KiCad 2011/04/29 engelsk Windows [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back