plz klart min tvivl om jorden og neutrale

G

grittinjames

Guest
nogen kan forklare, hvordan jorden VTG og neutral VTG bliver nul.

hvis neutral er jordet WT sin fordel

Udtrykket jord eller jord betyder normalt, at en fælles returvej i elektriske kredsløb.Udtrykkene Jorden tilbage, og jorden tilbage er også almindelige.

I elektronik

Circuit jorden mod jorden
I et elektrisk kredsløb, der opererer på signal spænding (normalt mindre end 50 V eller deromkring), en fælles returvej, der er nul spænding referenceniveauet for udstyret eller systemet.Spænding er en differential mængde, der findes mellem to punkter, der har nogle elektriske potentialer.For kun at behandle en spænding (en elektrisk potentiale), i et enkelt punkt, det andet punkt er at blive tilsluttet et referencepunkt, (stel), der normalt nul spænding.Dette signal jorden kan eller ikke kan faktisk være sluttet til en stikkontakt jorden.Et system, hvor systemet jorden er faktisk ikke forbundet til jord er ofte omtalt som et flydende jorden.

ikke var u answere til min tvivl om, at omkring neutral og jord

Som en fælles betegnelse, de er på nul volt, du kan dog også have en "flydende begrundelse", der faktisk kan være på flere volt over / under et nul volt reference.

Jeg foretrækker at skelne mellem dem alle med "Earth" er nul volt, "Chassis" at være forbundet til Jorden i udstyr og dermed på nul og derefter bruge "0v" signaler, hvis den er nul volt.

Analoge Ground, Digital jorden osv. kan alle blive afholdt en anelse højere / lavere end nul, afhængig af anvendelsen, så skal vise det på en skematisk.

grittinjames,
I USA er neutral den aktuelle regnskabsmæssige returvej for et kredsløb.Jorden er en sikkerheds sti, der er fastsat i tilfælde af en fiasko, såsom et kort fra "hot" ledning til en fryser.Det sikrer, at blandt andet, at afbryderen vil rejse i overværelse af en sådan fejl.Jorden tråd, under normale (ikke-fejl) betingelser, bærer ingen aktuelle.Jorden og nueutral ledninger er forbundet sammen på den elektriske service-panelet, og i sidste ende er forbundet til Jorden jorden via en grund stang.Den neutrale ledning er hvid.Jorden tråd er nøgne eller grøn.Se NEC (National Electrical Code), tilgængelig på ethvert anstændigt bibliotek, for yderligere informationer.Jeg er ikke bekendt med europæiske eller asiatiske standarder, men jeg formoder, at de ligner hinanden.
Hilsen,
Kral

Jeg er enig mr kral.

hvis der ikke er nogen sammenhæng b / w neutral og jord, hvordan vi r at få stød, når vi r rører fase.
Det viser neutral er tilsluttet nogle var til jorden. hvorfor det er requeredKral skrev:

grittinjames,

I USA er neutral den aktuelle regnskabsmæssige returvej for et kredsløb.
Jorden er en sikkerheds sti, der er fastsat i tilfælde af en fiasko, såsom et kort fra "hot" ledning til en fryser.
Det sikrer, at blandt andet, at afbryderen vil rejse i overværelse af en sådan fejl.
Jorden tråd, under normale (ikke-fejl) betingelser, bærer ingen aktuelle.
Jorden og nueutral ledninger er forbundet sammen på den elektriske service-panelet, og i sidste ende er forbundet til Jorden jorden via en grund stang.
Den neutrale ledning er hvid.
Jorden tråd er nøgne eller grøn.
Se NEC (National Electrical Code), tilgængelig på ethvert anstændigt bibliotek, for yderligere informationer.
Jeg er ikke bekendt med europæiske eller asiatiske standarder, men jeg formoder, at de ligner hinanden.

Hilsen,

Kral

grittinjames skrev:

Jeg er enig mr kral.hvis der ikke er nogen sammenhæng b / w neutral og jord, hvordan vi r at få stød, når vi r rører fase.

Det viser neutral er tilsluttet nogle var til jorden. hvorfor det er requered

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back