plz svar hurtigst muligt ........

I

installer2001

Guest
hello Genius fyre ...

Plz hjælp mig med at løse ma problem ....
Sir Jeg ønsker at øge min transmission længde ......

For at jeg har brugt RS-232 til RS485 konverter ... plz se vedlagte billede ..... Og hjælpe mig så hurtigt som muligt ....Tak .......
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

RS485 er en tre wire grænseflade på minimum.Du er forpligtet til at have det differentierede pair og jorden ledning i kablet.For god fjernkommunikationsteknikker det forskelsbetingede par skal være på en snoet par ledning.

Mens du kan sende dine
9 V levering ned kablet så godt, det ikke er almindeligt gjort.Det er lettere at få magten lokalt i hver ende.Hvis du overfører magt ned kablet,
skal du være sikker på, at den linje tab ikke forbruger for meget af
9 V bagest.

Du behøver ikke invertsukker de signallinjer bagest.Du altid slutte " " til " " i hver ende, og det samme med "-".(Der er et par særlige tilfælde at anvende en twist eller inversion, men disse er primært når UART den ene ende er ikke-standard.)

Bedste måde at teste dette kabel opsætning med to computere.Brug Hyperterminal eller anden serielle port program på hver computer.Vælg den samme baudhastighed, paritet og stopbit for hver computer.Så tilslut kablet og begynd at skrive!Når du kan sende SMS fra enten computer til den anden, du kender din ledninger og omdannere er konfigureret korrekt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back