C
circuit
Guest
Jeg er at designe en fire-lags bord med layer 1 og 4 til signal-og 2 er jordplanet og 3 er power plane (efterfulgt dette fra analoge enheder eval bord, som jeg er delvist replikerende i mit design, da jeg bruger den samme ADC chip) Jeg er at have et enkelt 6V magt kommer ind til bestyrelsen ved hjælp af en adapter og det vil jeg opdele i det påkrævet analoge en digital VDD er ved hjælp af passende spænding regulatorer. Der er 2 analoge VDD-og 2 digitale VDD er i mit system. siger analoge 2,5 V og digitale 3.5V for min sensor og analog 3V og digitale 3V til min ADC. Nu er jeg nødt til at opdele magten flyet i 4 øer intellegently sådan at jeg kan placere komponenterne og direkte sat en hjælp fra deres respektive pins til spænding flyet. Her skal jeg have den analoge fly sammen og digitale fly sammen? (Jeg har kun en stelplade) ADC skal være placeret i slutningen af brættet med de digitale signaler går til et stik, som sidder på et andet bord. Sensoren har alle udgange på den ene side. Jeg er attatching den måde, jeg er nødt til at placere komponenterne [size = 6] [/size] Jeg vil køre bord i den max clock på 20 MHz