PowerPCB 3 PCB: S i 1

B

BEA

Guest
Hej, jeg har lavet 3 PCB: s med PowerPCB og kommer til at lave prototyper. Er der en nem måde at lave en PCB af dem til at spare produktionsomkostninger?

ikke alle producenter tillader dette, men nogle gør. der kan være en måde at gøre det med PowerPCB men stanrdard måde er at gøre gerbers og derefter flette dem sammen. Jeg bruger gerbmerge, det er gratis. Det fungerer ganske godt selvom de er oprettet er en smule kompleks. Det kræver python at blive installeret, og du køre det i DOSBox. http://claymore.engineer.gvsu.edu/ ~ steriana / Python / gerbmerge / Du vil også ønsker at få noget i retning af viewmate at tjekke din gerbers. også gratis. http://www.pentalogix.com/

Hvis PowerPCB ikke vil give dig mulighed for at importere dem i 1, måske sætte dem alle ved siden af hinanden i en Gerber editor. Eller du kan altid bare sende dem alle til pcb producenten på samme tid og gøre en aftale om at getthem billigere, hvis du køber dem alle på samme tid. Uanset hvad, er de stadig nødt til at route / score dem til at gøre enkeltpersoner. AFAIK det eneste du vil spare er 2 masser af værktøj afgifter, hvis de er udført i fællesskab.

Jeg har Gerbtool at lave paneler. Men jeg har ikke tid til at lære howto lave et panel bestående af de tre PCB: s denne gang. Når jeg forsøger at importere en stigende ind i en anden PowerPCB fil, det klager over, at tingene allerede er til stede.

brug gerb værktøj. tager sig tid til at lære det. Den tid du tilbringer sammen travlt med sammenlægning 3 boards i PowerPCB vil være mere end den tid, du tage at learngerb værktøj. Også, hvis du foretager ændringer til et bord, re-sammenlægning af geerbers vil være en meget nemmere end remerging bestyrelsen designs.

Du skal blot sende dem til eurocircuits.com og de vil tilføje dem sammen for dig og give billig prototyper.

Alt du skal gøre er at sørge for alle de netnames og ref des. er forskellige. Eksport 2 af bestyrelserne for ascii at sikre oprindelsen er i den placering, du vil have bestyrelsen til at komme ind derefter importere hver til de vigtigste fil

jeg gjorde før en kopi og indsæt maethod. Forudsat ur overbevist Enuff og ingen af ur PCB har brug for mere kontrol. men blot en påmindelse filstørrelsen er stor. Som mest anbefalede bruger en Gerber værktøj software f.eks CAM350 og flette Gerber TGR.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back