PowerPCB4.0 Problem

C

ChineseDragon

Guest
Hi, freinds her,
Jeg mødtes med et problem, når du bruger PowerPCB4.0,
det er:
Jeg er at designe et 8-lag bord, når du bruger autoroute funktion, det dosn't rute i den indre signal lag, hvad
er der galt med det?
Min PCB lag stack-up er: 1.Top Layer
2.GND
3.Signal Layer
4.Power Fly
5.Power Fly
6.Signal Layer
7.GND
8.Bottom Layer
Please help me løse dette problem!

Hej,
Før du gør autoroute, er du nødt til at sørge for alle de Routing Layers er blevet udvalgt.Ved at gøre dette, kan du gå til Setup ---> Design Regler ---> Standardprofil ---> Routing.Hvis på den valgte Layers ikke har Signal Layers der, kan du ikke rute dem, så du kan tilføje dem på den valgte lag.Held og lykke.
Hytek.

Takket være HytekPro.
Et andet spørgsmål:

1) Sådan udføres gruppen rejsen, fordi min PCB arbejde indeholder så mange busser, jeg ønsker at ruten disse busser som samme længde som muligt.

2) Min PCB indeholder mange differenstryk linjer, hvordan ruten disse differentierede linier i samme længde?Jeg kown, at der er en indstilling i PowerPCB at indstille differenstryk linie, men hvordan du udfører ruten?

3) Mit PCB indeholder en RAMBUS, som vi ved, at RAMBUS er følsomme over for den impedans, hvordan man kan beregne impedans? Dvs hvorledes man udfører høj hastighed design i PowerPCB? (Der er mai hoejfrekvente ure i mit bord)

Tak til alle freinds, der kan så venlig at hjælpe mig!

Har du se drbell indsendt dette, måske nyttigt for din
3. spørgsmål:

http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=35923

Analyzer.

Hvis du har mange busser på design, bør du oprette klasser for dem.Når du opretter de forskellige klasser for forskellige Busser, kan du bruge HiSpeed regel for at gøre dem så tæt som du kan.Det afhænger meget af det, der er nedsat på HiSpeed reglen.
For Differential linje, du er bedre at bruge manuel i stedet for auto.Du kan også bruge Differential Pairs i design reglen, men at ikke alt for godt.

i prower PCB 4 Jeg har fundet et alvorligt problem i databasen, ofte jobbet fil få beskadiget, og nogle gang ikke i stand til at retrive jobbet filen, enhver løsning for at

Hvis designet bliver fatal fejl, så kan du retrive filen fra sikkerhedskopien nærmere angivet sted i SETUP ->
Indstillinger -> GLOBAL -> BACKUPFILES.Here kan du også indstille tidsinterval og antallet af sikkerhedskopier

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back