D
dionysian
Guest
Jeg har en virkelig frustrerende problem med at integrere og dump blok fra meddelelsen værktøjskassen om prøven gange. Det, jeg forsøger at gøre, er at simulere et kommunikationssystem, der har en integreret og dump blokere på modtageren og også et filter fra signalbehandlingen værktøjskassen, der er en kontinuert tid blok. Når jeg indsætter denne blok får jeg og fejl fra integrere og dump blok, der siger, jeg ikke kan have kontinuert tid blokke i min model. Fair nok, så jeg indsætte et nul-ordens holde blok efter den kontinuerlige filter og til at skabe en stikprøven version af output fra filteret. Dette virker fint, undtagen når jeg forsøger at få en prøvetagningsperiode på nul-ordens hold blok være mindre end 0,001 sekunder. Hvis det er mindre end det jeg får den samme fejlmeddelelse som før sige, at jeg ikke kan have en kontinuert tid prøve blok i min model ... ... wtf. Det lader til, at når prøven er mindre end 0,001 den fortolker blokken som kontinuert tid ... ... Er der nogen der har en vis indsigt for mig? Også den præcise fejlmeddelelse jeg modtager, er: Alle prøve gange til denne blok skal diskret. Ingen løbende eller konstant prøve tider er tilladt.