Pris for HFSS og CST??

P

ping-pong

Guest
Hej, Er der nogen der kender en omtrentlig pris på enkelt licens fil med en etårig maintanace kontrakt af software "Ansoft HFSS V12" & "CST". Afventer din slags og hurtigt svar. Med venlig hilsen

CST komplet pakke omkring 100.000 euro, men for universitetet være rabat på 98%, så det kunne være 2.500 €, der talte agent i min tæller sagde til mig

Jeg kan bekræfte, at for universitetet licensen prisen er ca. 3k for Personaleretten og for HFSS.

Ja. HFSS er omkring 50-70k Jeg tror, ​​uden at universitetet rabat. Jeg tror ikke, der omfatter alle de mulige moduler som kører på flere CPU'er.

Hfss vil koste dig 250 k, der var i 2009, og CST er omkring 80-90k. CST har meget bedre pris og ydelse ...

CST Studio Suite med T, F og E solver for universitetsuddannelser koster omkring £ 2000/year.

Meget dårligt spørgsmål. Pris afhænger af dine krav om software og hvordan du nigotiate med dem HFSS er omkring 250k & cst er 80 K, men universitetet omkostninger, kommercielle omkostninger er anderledes og det vil også variere afhængig af, hvor mange licenser du tager.

Virkelig HFSS er omkring 250k & cst er 80 K?? Jeg synes, at diffcult at belive. HFSS kan ikke være 3 gange prisen af ​​fælles sikkerhedsmål ...

forsigtig, tage hensyn til, hvis disse priser er for en permanent licens eller bare for et år. Jeg ved fra forskellige universiteter, at de får meget gode priser fra CST men det gebyr der skal betales hvert år, hvis du ønsker at fortsætte med at bruge det. Har du tjekke SEMCAD X?

Jeg har brug for licens fil med CST 2006 .... pl kontakte mig på ahsaan5 at yahoo dot com Tak på forhånd

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back