problem i JDM programmør

Y

yogamohan.86

Guest
Jeg har brugt seriel port JDM programmør, der oprindeligt thats går det fungerede godt, efter jeg prøvede at progrm min PIC, plejer det at give god respons, jeg har den fejl "Hardware er ikke respoding", men jeg tjekkede med winpic800 testpanel alle signalet fungerer godt ... Jeg ved ikke, hvor er den fejl, pls nogen hjælpe mig ............................[ quote] [/quote]

Hvis problemet er, når du bruger en bestemt PIC, bekræfter, at +5 VDC spænding er ok på Vcc. Det kan falde, hvis din PIC er at have en intern kort og programmør vil give samme fejl, hvad u får. Held og lykke

tak for dit replay, jeg har en tvivl om, at min pc ikke er velbegrundet, er det påvirke mine PIC-programmør? fordi nogle gange det giver god respons ...........

sandsynligvis ikke u skal kontrollere den serielle port cornfiguration, tjekke det ved hjælp af et hyerterminal program, programmøren IC PROG er bedre end winpic

[Quote = yogamohan.86] tak for dit replay, jeg har en tvivl om, at min pc ikke er velbegrundet, er det påvirke mine PIC-programmør? fordi nogle gange det giver god respons ...........[/quote], der kan påvirke din pc'ens ydeevne samt andre ydre enheder, du bruger. Fordi SMPS i PC vil have nogle minutter EMI lækager, som kan mærkes på kabinetter og metaldele, hvis en ordentlig jorden ikke er tilsluttet. Dette påvirker hardrives og også får overført til PIC Micro gennem jorden af den serielle port. Og rememeber, PIC er meget følsomme over for EMI og RFI. Held og lykke.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back