problem i køreklar SPW i linux

B

bruger

Guest
PROB1:

når du kører spw i linux for første gang, det advarsel:Advarsel: $ SPW_HOME / CDS er ikke en velformede installation, anvendelse af standard cds.lib filepathAdvarsel: linje 42 i / home / SPW / CDS / share / cds.lib; ugyldig sti '/ home / SPW? Site_data / demo / demo_out'
PROB2:

og jeg kan ikke påberåbe BDE, det bekendtgørelse:Fejl: Kunne ikke starte serveren / home / SPW / caesys / NUI / bin / mbdeJeg har sat SPW_HOME og SPW_SYS_DB i både spw.profile og / etc / profile

Er det someting forbundet med licens eller net config eller min kildefilen er ufuldstændig?

Åh, det er lang tid før.Men jeg tror, at hvis du ikke løse problemet, kan jeg hjælpe you.But første, du skal have ret licenser.

Jeg har den licens, der kan gøre "dekryptere" processen med softload.

og jeg har configed min licens.Når jeg kører lmstate, det viser:hostname: license server UP (MASTER) v7.2Vendor daemon status (on hostname)
cdslmd: UP v7.2MEN jeg kan stadig ikke køre spw, fordi den viser:Synes de licens-serveren er ikke opELLERDin licens er ikke gyldig...Hvad er problemet, den licens eller den konfiguration?

Glædelig jul og godt nytår til alle!

Installationsprocedure af SPW 4.8,4.85 til Linux?

Hjælp mig

Tak

what's
the problem med:
Fejl: Kunne ikke starte serveren / home / SPW / caesys / NUI / bin / mbde
?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back