problem i virtuos kadencen ...

C

cipher_crypto

Guest
Hej,
Jeg var at designe et FFT processor med verilog.Da jeg var ved hjælp af virtuos værktøj jeg stod over for problemet.Min kode fungeret godt i Xilinx.
FFT1 <<toppen modul
butterfly3 er eksempel på et andet modul radix1.Nu er jeg få fejlmeddelelse som denne "Fejl: Netlister ude af stand til at nedstamme nogen af de synspunkter defineret i den opfattelse liste" verilog skematisk ekstraheres "f.eks sommerfugl 3 i celle FFT1. Enten en af disse synspunkter til biblioteket FFT1_lib cell: radix1 ændre Vis liste for at .... en eksisterende view "
Jeg har allerede nævnt dette radix1 i mit system ....
Lad mig vide, hvordan man kan løse dette problem ...

cifferliste

You need tjekke se navnet på radix1 cell.The netlister ikke finder det synspunkt navn
verilog eller skematisk eller udvindes i radix1 celle, så netlister kan ikke generere netlist.

Hi Delei,
Tak.Jeg har lige startet dette værktøj.I grunden efter denne followin instruktion om at bruge virtuos.I dette selvstudium viser det til at køre
f.eks BCDcounter <<Jeg følger disse instruktioner til at køre mit program::

Verilog-Editor Redigere vindue:
Tools -> Verilog-XLSetup Miljø vindue:
Kør Directory = BCDcounter.run1
OKVirtuos Verilog Miljø for Verilog-XL Integration vindue:
Setup -> Optag SignalsOptag Signals Valg vindue:
Vælger at gemme "alle signaler"
Bølgeform Display Package -> Simvision
OKVirtuos Verilog Miljø for Verilog-XL Integration vindue:
Stimulus -> VerilogNyt vindue:
Klik på Ja for at skabe incitament skabelonfil
<<<<Jeg fik fejlmeddelelsen efter dette trin

I grunden er opført RADIX1 på listen.I dont know hvorfor netlister ikke se det.Kan du fortælle mig, jeg er efter det rigtige skridt?Do u have nogen anden reference jeg kan følge?
Lad mig vide.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back